دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳

چهار هزار و 300 بیمار مبتلا به كرونا از تامین اجتماعی استان مركزی خدمات درمانی دریافت كردند
 
اراك - ایرنا - مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مركزی گفت: چهار هزار و 300 بیمار مبتلا به ویروس كرونا در دولت سیزدهم از خدمات بستری و درمانی مراكز درمانی ملكی این سازمان در استان بهره مند شدند.
چهار هزار و 300 بیمار مبتلا به كرونا از تامین اجتماعی استان مركزی خدمات درمانی دریافت كردند اراك - ایرنا - مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مركزی گفت: چهار هزار و 300 بیمار مبتلا به ویروس كرونا در دولت سیزدهم از خدمات بستری و درمانی مراكز درمانی ملكی این سازمان در استان بهره مند شدند.

دكتر «روح اله سهرابی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 30 هزار بیمار در این مدت در اماكن ملكی سازمان تامین اجتماعی استان مركزی خدمات بستری دریافت كردند كه بیش از چهار هزار نفر آنان بیماران مبتلا به بیماری كووید 19 بوده اند.

وی ادامه داد: 14 هزار و 748 عمل جراحی در این مدت در بیمارستان های تامین اجتماعی استان مركزی انجام و چهار میلیون و 500 هزار خدمت سرپایی در این مدت در مراكز ملكی این سازمان در استان ارایه شد.

مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مركزی خاطرنشان كرد: چهار هزار و 500 نوزاد در دولت سیزدهم در مراكز تامین اجتماعی این استان متولد شدند و یك هزار و 186 پرونده نازایی و پوشش هزینه های درمان ناباروری در این مدت تشكیل شد.

سهرابی از ویزیت یك میلیون و 950 هزار بیمار در مراكز تحت پوشش تامین اجتماعی استان مركزی در این مدت خبر داد و افزود: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در این مدت رتبه نخست در پیشرفت طرح نسخه الكترونیك در كشور را به خود اختصاص داد.

وی خاطرنشان كرد: بهره برداری از بخش نوزادان و فیزیوتراپی بیمارستان شهید چمران ساوه، خرید دستگاه اكسیژن ساز بیمارستان ها، استاندارد سازی بلوك زایمان و بازسازی بخش تصویر برداری بیمارستان شازند و بهسازای و نوسازی درمانگاه قدس اراك از دیگر اقدامات مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مركزی در این مدت بوده است.

مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مركزی افزود: 240 میلیارد ریال تجهیزات پزشكی از جمله تجهیزات آزمایشگاهی، دستگاه اكسیژن ساز، تجهیزات چشم پزشكی، تجهیزات لاپاراسكوپی و اتاق عمل در این مدت خریداری شد.

سهرابی تعداد تخت های فعال در مراكز ملكی سازمان تامین اجتماعی در استان مركزی را 332 تخت عنوان كرد و گفت: ضریب اشغال تخت در مراكز ملكی سازمان در این مدت 70 درصد بوده است.

وی ادامه داد: اكنون 15 تحت دیالیز و 32 تخت ویژه نیز در مراكز ملكی سازمان تامین اجتماعی استان مركزی فعال بوده و در حال ارایه خدمت رسانی به بیماران است.

مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مركزی یاد آور شد: 901 مركز طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی در استان وجود دارد و 2 هزار و 84 تخت در مراكز طرف قرارداد در حال خدمت رسانی به مردم استان است.

یك میلیون و 429 هزار و 475 نفر جمعیت در استان مركزی وجود دارد كه 992 هزار و 861 نفر شامل 69 درصد جمعیت استان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند.

برچسب ها
- سازمان تامین اجتماعی
- اراك
- استان مركزی
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۱:۵۱ - ۱۲/۰۶/۱۴۰۱   بازدید: ۱۱۸