دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳

ضرورت سرمایه گذاری و توسعه فضاهای ورزشی در مدارس
 
گرگان- نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با سرمایه گذاری در بخش ورزش مدارس به جای مبارزه با بیماری از بروز آن جلوگیری كرده و جامعه ای با نشاط بسازیم.
ضرورت سرمایه گذاری و توسعه فضاهای ورزشی در مدارس گرگان- نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با سرمایه گذاری در بخش ورزش مدارس به جای مبارزه با بیماری از بروز آن جلوگیری كرده و جامعه ای با نشاط بسازیم.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا منتظری شامگاه یكشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش گلستان اظهار كرد: هیچ چیز به اندازه ورزش برای معرفی توانمندی ها و استعدادهای فرزندانمان در میادین بین المللی موثر نیست.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر در اندیشه پیشگیری از آسیب های اجتماعی هستیم، ورزش موثرترین گزینه است، ورزش و سرمایه گذاری برای ورزش ما را از آسیب های اجتماعی مصون می كند.

عضو كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح كرد: با ورزش می توان پرچم پر افتخار كشور را در میادین بین المللی به اهتزار در بیاوریم.

منتظری گفت: شرط داشتن جامعه ای پرنشاط، پویا و سرزنده توجه و سرمایه گذاری در بخش ورزش است.

وی عنوان كرد: در كشور ما مردم به راحتی در بخش درمان هزینه می كنند و برای تهیه هزینه های آن هیچ مشكلی ندارند در حالی كه این رویكرد اشتباه است و به جای تمركز و هزینه در بخش درمان باید تمركز و سرمایه گذاری را به بخش پیشگیری از بیماری ببریم و این مسئله تنها با توجه به ورزش امكان پذیر است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا با بیان اینكه با ورزش آینده خوب برای فرزندانمان رقم بزنیم، گفت: هزینه كردن در بخش ورزش سرمایه گذاری برای سلامتی است و همیشه پیش گیری راهكار بهتر و كم هزینه تری است.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۲۱:۰۳ - ۱۲/۰۶/۱۴۰۱   بازدید: ۱۲۸