دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳

تخصیص 400 میلیارد ریال اعتبار سفر رئیس جمهور به هلال احمر استان مركزی
 
سرپرست جمعیت هلال احمر استان مركزی گفت: 400 میلیارد ریال اعتبار از محل سفر رییس جمهوری جهت تكمیل ساختمان اداری امدادی شهرستان اراك، تكمیل مجتمع امدادی شهرستان شازند و همچنین تجهیز و توسعه پایگاه های این جمعیت در استان تخصیص یافته است.
تخصیص 400 میلیارد ریال اعتبار سفر رئیس جمهور به هلال احمر استان مركزی عبدالكریم شعبان زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار كرد: ردیف اعتباری سفر ریاست جمهوری جهت تكمیل پروژه ساختمان اداری امدادی، توانبخشی و انبار جمعیت هلال احمر شهرستان اراك بالغ بر 70 میلیارد ریال است كه با تخصیص اعتبار یاد شده امیدواریم این ساختمان به زودی تكمیل شده و به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینكه شهرستان اراك در مركز استان واقع شده و قطب صنعت كشور است، گفت: كلنگ این پروژه در هفته هلال احمر با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال بر زمین زده شد كه امیدواریم با تخصیص صد در صدی، این مجموعه هرچه سریعتر راه اندازی شود.

شعبان زاده بیان كرد:شهرستان شازند به واسطه قرار گرفتن صنایع بزرگ استان از قبیل پالایشگاه، پتروشیمی و نیروگاه از اهمیت بالایی برخوردار است و جمعیت هلال احمر نسبت به ساخت مجتمع امدادی و انبار در این شهرستان اقدام كرد. كلنگ این مجموعه در اردیبهشت ماه امسال با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال به زمین زده شد و در سفر ریاست جمهوری نیز 80 میلیارد ریال به این پروژه تخصیص داده شد كه امیدواریم با تكمیل این مجموعه پاسخگویی مناسبی درخصوص حوادث احتمالی این شهرستان داشته باشیم.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان مركزی خاطرنشان كرد: برای تكمیل و تجهیز 14 پایگاه امداد و نجات سطح استان نیز 250 میلیارد ریال در نظر گرفته شده كه 150 میلیارد ریال توسط سازمان برنامه و بودجه كشور و 100 میلیارد ریال توسط جمعیت هلال احمر مركز طی سال های 1401 و 1402 تخصیص داده خواهد شد.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۰۸:۱۷ - ۱۴/۰۶/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۳