دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳

نجان جان انسان ها، اولویت هلال احمر است
 
استاندار كرمان گفت: در زمان بحران همه به فكر نجات جان خودشان هستند، اما نیروهای هلال احمر نجات جان دیگران را در اولویت قرار می دهند.
نجان جان انسان ها، اولویت هلال احمر است محمدمهدی فداكار صبح امروز 13 شهریورماه در حاشیه بازدید از بخش های مختلف امدادی، آموزشی و درمانی جمعیت هلال احمر استان كرمان اظهار كرد: در زمان بحران همه به دنبال نجات جان خودشان هستند اما نیروهای هلال احمر نجات جان دیگران را در اولویت قرار می دهند.

وی افزود: جمعیت هلال احمر فضایی برای امدادرسانی در بحران است.

فداكار ضمن قدردانی از خدمات و تلاش های بی دریغ نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر در حوادث افزود: امدادرسانی در بحران كار سختی است.

وی با اشاره به ارزش خدمات نیروهای هلال احمر تصریح كرد: جمعیت هلال احمر استان كرمان ظرفیت بسیار خوبی در امر امدادونجات، بهداشت، درمان و توانبخشی دارد و بسیار خرسندیم چنین ظرفیت هایی برای رفع گرفتاری مردم در استان داریم.

استاندار كرمان با اشاره به اهمیت و ضرورت تكمیل و تجهیزات امدادی، آموزشی و درمانی جمعیت هلال احمر استان گفت: پایگاه امدادی پشتیبانی جنوبشرق هلال احمر كرمان در كنار ساختمان بحران تبدیل به بزرگ ترین مجموعه در پاسخ و امدادرسانی در بحران شده است.

وی با اشاره به خدمات بسیار ارزشمند جمعیت هلال احمر استان در حوادث خاطرنشان كرد: حضور نیروهای هلال احمر در كنار حادثه دیدگان امیدبخش و انرژی دهنده است.

فداكار تصریح كرد: جمعیت هلال احمر استان كرمان در حادثه اخیر پدیده مونسون از لحظات اولیه در مناطق متاثر از این پدیده حضور یافتند و خدمات شایانی ارائه كردند.

وی در پایان گفت: استان كرمان همیشه شاهد حوادث گوناگون و متعددی است كه همیشه حجم زیادی از مشكلات بر دوش جمعیت هلال احمر و سایر ارگان های امدادی می گذارد.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۱۱:۱۶ - ۱۳/۰۶/۱۴۰۱   بازدید: ۱۳۷