دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳

شناسایی 3 میلیون نفر جامانده سهام عدالت/ سایت انتقال سهام متوفیان به وراث راه اندازی می شود
 
بازرس اتحادیه تعاونی های سهام عدالت كشور با اعلام شناسایی حدود 3 میلیون نفر جامانده از سهام عدالت، شرایط ثبت نام برای سایر اقشار و گروه های جامانده در این طرح را تشریح كرد.
شناسایی 3 میلیون نفر جامانده سهام عدالت/ سایت انتقال سهام متوفیان به وراث راه اندازی می شود
بازرس اتحادیه تعاونی های سهام عدالت كشور با اعلام شناسایی حدود 3 میلیون نفر جامانده از سهام عدالت، شرایط ثبت نام برای سایر اقشار و گروه های جامانده در این طرح را تشریح كرد. - اخبار استانها -
حسین امینی خواه در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در خرم آباد، با بیان اینكه 352 شركت تعاونی سهام عدالت در كشور فعال است، اظهار داشت: تعاونی می تواند یكی از حلقه های باارزش رشد اقتصادی كشور باشد و به همین دلیل گسترش تعاونی ها در زمینه های گوناگون می تواند سهم 25 درصدی بخش تعاون در اقتصاد كشور را رقم بزند.

وی افزود: تعاونی های سهام عدالت با بیش از 49 میلیون نفر عضو بزرگ ترین تعاونی های اقتصادی كشور یك سرمایه بزرگ اجتماعی و اقتصادی محسوب می شوند.

بازرس اتحادیه تعاونی های سهام عدالت كشور عنوان كرد: تعاونی های سهام عدالت با توجه به دوراندیشی مقام معظم رهبری در موافقت با اجرای 44 قانون اساسی در واگذاری سهام برخی شركت های صدر اصل 44 به شش دهك پایین جامعه تشكیل شد.

شركت های تعاونی سهام عدالت ساماندهی می شوند
وزیر اقتصاد: الگوی جدید سهام عدالت رونمایی می شود/ تحقق درآمد 6 هزار میلیاردی استان ها از مالیات
بررسی آخرین وضعیت سهام عدالت، فردا در كمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس
وی بیان كرد: اگر دولت بتواند از پتانسیل تعاونی های سهام عدالت در حوزه اقتصاد كشور استفاده كند به گونه یقین نقش مؤثری در اقتصاد بومی استان ها، شهرستان ها و همچنین اشتغال زایی دارد.

امینی خواه گفت: مقوله تعاون در چهار دولت گذشته بسیار مورد بی مهری قرارگرفته است، در حالی كه اقتصاد اسلامی مبنی بر محور تعاون می تواند به كاهش فاصله های طبقاتی و مشاركت عموم مردم در اقتصاد كشور سهم بهسزایی داشته باشد.

وی ضمن تقدیر از زحمات بیش از 15 ساله مدیران و كاركنان 352 شركت سهام عدالت شهرستانی كشور تصریح كرد: از وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی تقاضا داریم با توجه به عدم پرداخت 25 درصد از مانده مطالبات شركت های تعاونی سهام عدالت شهرستانی تا پایان سال 1398، همچنین كل مطالبات و حق بیمه كاركنان تعاونی ها حمایت و كارهای لازم را درزمینهٔ تسریع در پرداخت مطالبات كاركنان انجام بدهند.

بازرس اتحادیه تعاونی های سهام عدالت كشور ضمن تأكید بر تثبیت امنیت شغلی پرسنل شركت های سهام عدالت خاطرنشان كرد: امیدواریم وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی امنیت شغلی پرسنل شركت های تعاونی كه بیش از 15 سال عمر خود را در تعاونی ها صرف نمودند تأمین كند.

امینی خواه با بیان اینكه وجود تعاونی های سهام عدالت با توجه به تعدد آن ها در بیش از 352 شهرستان كشور سبب نظارت بسیار گسترده بر دارایی مردم در شركت های سرمایه گذاری استانی و شركت های سرمایه پذیر شده است، اظهار داشت: امیدواریم جایگاه و نقش این تعاونی ها با تدوین مقررات و اجرای قانون اصل 44 هر روز پررنگ تر از قبل شود .

وی با اشاره به آخرین وضعیت جاماندگان سهام عدالت افزود: بانك اطلاعاتی حدود 3 میلیون نفر جاماندگان سهام عدالت تحت پوشش كمیته امداد و بهزیستی با همكاری نهادهای مربوط، معاونت رفاه وزارت تعاون و كار و همچنین سازمان خصوصی شناسایی و اقدامات لازم انجام شده است.

بازرس اتحادیه تعاونی های سهام عدالت كشور با بیان اینكه شرایط ثبت نام برای سایر اقشار و گروه های جامانده از سهام عدالت اعلام می شود، عنوان كرد: سایت مربوط به انتقال سهام فوتی ها به وراث با توجه به اعلام سازمان بورس و اوراق بهادار تا پایان شهریور راه اندازی می شود.
منبع خبر:
تسنیم
   تاریخ: ۰۸:۳۰ - ۱۴/۰۶/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۸