دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳

653 نفر از مددجویان بهزیستی البرز صاحب شغل شدند
 
كرج- مدیركل بهزیستی استان البرز گفت: 653 نفر از مددجویان و توان خواهان زیر پوشش بهزیستی استان امسال از طریق الگوهای مختلف اشتغال مشغول به كار شده اند.
653 نفر از مددجویان بهزیستی البرز صاحب شغل شدند كرج- مدیركل بهزیستی استان البرز گفت: 653 نفر از مددجویان و توان خواهان زیر پوشش بهزیستی استان امسال از طریق الگوهای مختلف اشتغال مشغول به كار شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، وجیهه محمدی فلاح صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار كرد: بر اساس گزارش ها از محل اعتبارات بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 از 217 طرح خود اشتغالی، مشاغل خانگی و كارفرمایی تأیید شده بنیاد بركت ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، تعداد 67 طرح به مبلغ 7 میلیارد و 850 میلیون تومان برای پرداخت از طریق صندوق كارآفرینی امید تأیید شد كه از این تعداد، 36 نفر به مبلغ 4 میلیارد و 183 میلیون تومان از منابع اعتباری تبصره 18 پرداخت شده است.

وی ادامه داد: همچنین از محل اعتبارات بند ب تبصره 16 قانون بودجه سال 1401 نیز از مبلغ 353 میلیارد و 500 میلیون تومان ابلاغ اعتبارات تعداد 542 طرح خوداشتغالی – مشاغل خانگی معرفی شده به بانك های عامل جهت دریافت تسهیلات به مبلغ 53 میلیارد و 100 میلیون تومان معرفی گردیده است كه تعداد 95 نفر به مبلغ 9 میلیارد و 260 میلیون تومان وام خود را جهت اشتغال به كار دریافت كردند.

محمدی فلاح یادآور شد: همچنین تعداد 79 نفر متقاضی پنل خورشیدی به شركت توزیع برق استان البرز معرفی شد كه از این تعداد 56 نفر از شهرستان فردیس، 20 نفر از شهرستان اشتهارد و 3 نفر از شهرستان چهارباغ می باشند تا با توجه به شیوه نامه مرتبط فرایند عملیاتی نصب سامانه خورشیدی اقدامات لازم صورت پذیرد.

مدیركل بهزیستی استان البرز بیان داشت: جدی ترین چالش های در خصوص تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان تضامین و شرایط سختگیرانه برخی بانك های عامل است كه امیدواریم رؤسای بانك های عامل در این خصوص همكاری لازم را داشته باشند.

محمدی فلاح اظهار داشت: مددجویان تحت پوشش بهزیستی شامل معلولان، زنان سرپرست خانوار، فرزندان ترخیصی، معتادین بهبود یافته كه متقاضی شغل می باشند می توانند عدد یك را به شماره 09928528009 ارسال كنند تا همكاران بهزیستی در اسرع وقت با ایشان تماس گرفته و پس از دریافت شرایط و رزومه، به كارخانجات و كارگاه های مرتبط با شرایط ایشان معرفی می شوند.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۱۰:۱۵ - ۱۶/۰۶/۱۴۰۱   بازدید: ۱۶۷