دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳

افزایش مهارت های زندگی خانوادگی همسران شهدا و ایثارگران در دستوركار قرار دارد
 
مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مركزی گفت: افزایش وارتقا مهارت های زندگی در ابعاد مختلف خانوادگی و اجتماعی همسران شهدا و ایثارگران با آموزش های مستمر از اهداف فرهنگی این بنیاد است.
افزایش مهارت های زندگی خانوادگی همسران شهدا و ایثارگران در دستوركار قرار دارد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم براه به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مركزی ، رضا ربیعی در همایش آموزشی همسران شهدا و ایثارگران شهرستان اراك كه در موسسه ایثار بر گزار شد افزود: آموزش خانواده در جهت ایجاد محیط خانوادگی مناسب و پیشگیری از آسیب های اجتماعی امری ضروری است كه باید متناسب با تغییرات ، به طور صحیح و مستمر به خانواده ها ارائه شود.
اظهار كرد: امروز یكی از مشكلات جامعه وجود آسیب های اجتماعی بوده و ترویج فرهنگ ایثار شهادت می تواند به برطرف كردن این مشكلات كمك كند.
وی تاكید كرد: یكی از راهكارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه گام برداشتن در مسیر شهدا و حفظ آرمان های ایثارگران است كه جامعه را در مسیر درست حركت می دهد.
گفتنی است این دوره آموزشی كه با حضور همسران شهدا و جانبازان شهرستان اراك برگزار شد، بانوان ایثارگر از آخرین آموزه های علمی و رهنمود های اسلامی كه توسط استاد ایزدخواه، پیرامون پیشگیری از آسیب های اجتماعی، بهداشت روانی در خانواده، مهارت فرزند پروری ومسائل مربوط به مهارت های زندگی بیان گردید، بهره مند شدند.
این كلاس های آموزشی درطول سال در جهت موفقیت خانواده بزرگ ایثارگران درسطح شهرستان برگزار می شود.
   تاریخ: ۱۰:۱۰ - ۱۶/۰۶/۱۴۰۱   بازدید: ۱۵۹