دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳

بازدید مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی از اردوی تیم ملی بسكتبال با ویلچر
 
مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی از اردوی تیم ملی بسكتبال با ویلچر مردان ایران كه در تبریز در حال برگزاری است، بازدید كرد.
بازدید مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی از اردوی تیم ملی بسكتبال با ویلچر

به گزارش ایثار آذربایجان شرقی، «جابر ابوالفتح زاده» در این بازدید كه صبح امروز، پنجشنبه و با همراهی «علی كشفیا» رئیس اداره ورزشی-اردویی معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی به انجام رسید، با بازیكنانِ حاضر در اردو و اعضای كادر فنیِ تیم ملی بسكتبال با ویلچر ایران دیدار و گفت وگو كرد.

در انتها اعضای كادر مدیریتی، كادر فنی و بازیكنان تیم ملی بسكتبال با ویلچر ایران با حضور در كنار مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در یك قاب قرار گرفتند و عكس یادگاری باهم ثبت كردند.

دوّمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بسكتبال با ویلچر مردان ایران از نهم شهریور در تبریز دایر است و فردا، جمعه به پایان می رسد. این اردوی تداركاتی با همكاری بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی و به میزبانی موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار تبریز در حال برگزاری است.

19 بازیكنِ حاضر در این اردوی تداركاتی خود را برای حضور قدرتمندانه در مسابقات جهانی بسكتبال با ویلچر در سال 2022 كه 21 آبان امسال در دبی امارات متحده عربی برگزار خواهد شد، آماده می كنند.

حكیم منصوری، وحید سعادت پور، سعید حیدری، عبدالجلیل قرنجیك، حسن عبدی، دانیال ذاكری، علی كریمی، ایمان بگ زاده، محسن بیگدلی، علیرضا كمالی فر، امید هادی اظهر، حسنعلی كعب عمیر، امیررضا احمدی، حسن اسدیانی، فالح عیاشی، محسن طلوعی، مهدی عباسی، محمدحسن سیاری و علی اكبر ابراهیمی 19 ملّی پوشی هستند كه زیر نظر مسعود فلاح، سرمربی و حسن پالار مربی تیم ملی به تمرین می پردازند.

یاسر گیلكی به عنوان مربی بدنساز، حسام احمدپور به عنوان مسئول تداركات و محمدحسین كارگر به عنوان مربی فرهنگی در این اردو ملی پوشان را همراهی می كنند. موسی برموده نیز سرپرستی اردو را بر عهده دارد.

از بین بازیكنان و اعضای كادر فنیِ اردونشین، وحید سعادت پور(سراب)، حسام احمدپور(تبریز) و موسی برموده(تبریز)، زاده آذربایجان شرقی هستند.

اتمام پیام
https://t.me/isaar_azarbayjane_sharghi
   تاریخ: ۱۷:۰۶ - ۱۷/۰۶/۱۴۰۱   بازدید: ۶۳۰