دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیمارستان روانپزشكی رازی مورد بازدید نمایندگان معاونت هماهنگی و پیگیری نهاد ریاست جمهوری قرار گرفت
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

بیمارستان روانپزشكی رازی مورد بازدید نمایندگان معاونت هماهنگی و پیگیری نهاد ریاست جمهوری قرار گرفت

نمایندگان معاونت هماهنگی و پیگیری نهاد ریاست جمهوری با همراهی جمعی از معاونان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و مسئولان مركز آموزشی - درمانی روانپزشكی رازی، از بخش های این مركز بازدید كرده و با نیازهای این مركز آموزشی و درمانی آشنا شدند.

به گزارش وبدای دانشگاه بنقل از روابط عمومی مركز رازی، دكتر امید رضائی رئیس مركز آموزشی - درمانی روانپزشكی رازی در نشستی با حیدر دارائی و مهندس محمدجواد اشراقی نمایندگان معاونت هماهنگی و پیگیری نهاد ریاست جمهوری نیز به بخشی از نیازهای مركز اشاره كرد.

وی با بیان تاریخچه و قدمت این بیمارستان روانپزشكی كه تحت نظارت دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی فعالیت می كند، از برنامه های گسترش واحدها و توسعه خدمات این مركز كه اجرای پروژه های عمرانی در جهت تحقق این هدف می باشد، گفت.

وی در همین راستا، به لزوم فعال كردن ساختمان خیرساز " ایثار " اشاره كرد و گفت: با توجه به موقعیت این ساختمان و نیاز مركز برای بهره برداری سریعتر آن جهت ارائه خدمات بیشتر به مراجعان، در صدد تكمیل و تجهیز این پروژه هستیم كه نیازمند منابع لازم می باشد.

رئیس مركز روانپزشكی رازی همچنین با اشاره به یكی دیگر از مشكلات این بیمارستان كه مربوط به اعزام بیماران روان به بیمارستانهای فعال در اطراف شهر ری جهت دریافت خدمات درمانی غیر روانپزشكی است، افزود: این اعزام ها دارای هزینه مالی است، ضمن آنكه مشكلات فعلی در اعزام پرسنل با بیمار جهت دریافت خدمات و ... سبب شده تا با تغییراتی در وضعیت ساختمان ایثار ، درصدد استفاده از این ساختمان برای رفع نیازهای غیر روانپزشكی بیماران روان حاد و مزمن باشیم.

در ادامه، دكتر مهرداد فرخی معاون توسعه مدیریت دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی طی سخنانی در این نشست ضمن تشكر از حضور نمایندگان نهاد ریاست جمهوری در مركز روانپزشكی رازی، از پروژه های عمرانی دانشگاه برای گسترش مراكز پزشكی و توانبخشی تحت پوشش و توسعه خدمات تخصصی توانبخشی جهت رفع نیازهای بیماران و نیازمندان گفت.

وی با اشاره به لزوم تكمیل و تجهیز پروژه های ایثار در مركز روانپزشكی رازی، بیمارستان یافت آباد و مركز رشد فناوری دانشگاه كه جهت بهره برداری نیاز به تزریق منابع مالی دارند، در مورد هریك از پروژه های عمرانی دانشگاه، میزان پیشرفت آنها و گستردگی برنامه های آنها كه با راه اندازی هر یك، بار بزرگی از دوش نظام سلامت كشور برداشته می شود، توضیح داد.

در ادامه این نشست، مهندس اشراقی از نمایندگان نهاد ریاست جمهوری، سیاست اولیه دولت سیزدهم را اتمام هر چه سریعتر پروژه های عمرانی با این درصد پیشرفت و بهره برداری از آنها برای ارائه خدمات به بیماران و مردم ذكر كرد.

وی خطاب به مسئولان دانشگاه و بیمارستان روانپزشكی رازی، افزود: لذا ، ارزیابی و برآورد دقیقی از وضعیت فیزیكی و نیازهای مربوطه داشته باشید تا پیگیری های لازم در این موارد صورت بگیرد.

گفتنی است كه پس از این نشست، نمایندگان نهاد ریاست جمهوری با همراهی مسئولان دانشگاه و بیمارستان رازی، از پروژه ایثار در این مركز و بیمارستان توانبخشی یافت آباد بازدید كردند.

انتهای پیام/

   تاریخ: ۱۹:۲۱ - ۲۲/۰۶/۱۴۰۱   بازدید: ۱۱۷