دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳

مناسب سازی معابر ویژه جانبازان و معلولین در اولویت قرار دارد
 
شهردار اراك ضمن بیان اینكه مناسب سازی معابر شهری ویژه جانبازان و معلولین در اولویت برنامه های شهرداری قرار دارد گفت: تارسیدن به هدف نهایی در راستای تامین و ایجاد رفاه و آسایش عمومی شهروندان به ویژه جامعه جانبازان و معلولین از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم كرد.
مناسب سازی معابر ویژه جانبازان و معلولین در اولویت قرار دارد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم براه به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراك، علیرضا كریمی، در حاشیه گردهمایی جانبازان 70 درصد استان مركزی اظهار كرد: هریك از ما مسئولان در هر جایگاه و منصبی كه هستیم باید به سهم خود در راستای رفع مشكلات جانبازان قدم برداریم.
بیان كرد: مجموعه فعالیت های مدیریت شهری اراك شامل حوزه های معماری، شهرسازی، اجتماعی و حمل و نقل است و تمام خدمت رسانی به عموم شهروندان و معلولان از سوی این مجموعه انجام می شود.
شهردار اراك، ضرورت مناسب سازی معابر ویژه جانبازان و معلولان را مورد تأكید قرار داد و افزود: جانبازان حق بزرگی گردن ما دارند و هریك به سهم خود تكلیف داریم این وظیفه را انجام دهیم. صدور پروانه های ساختمانی ویژه مراكز عمومی نیز با همین رویكرد با جدیت در حال طراحی و پیگیری است؛ چراكه همه شهروندان باید از ظرفیت های موجود بهره برداری كنند.
كریمی اضافه كرد: در حوزه پیاده راه سازی و حمل و نقل عمومی نیز این امر از سوی مدیریت شهری با جدیت در حال پیگیری است. اتوبوس های جدید خریداری شده این ظرفیت را دارد كه جانبازان با ویلچر وارد اتوبوس شوند و مكانی نیز برای آن جانمایی شده است تا شهروندان با محدودیت خاص با كمترین مشكل تردد مواجه باشند.
شهردار اراك در پایان گفت: تا رسیدن به هدف نهایی در راستای تامین و ایجاد رفاه و آسایش عمومی شهروندان به ویژه جامعه جانبازان و معلولان از هیچ تلاشی مضایقه نمی شود و اقدامات در این بخش در اولویت برنامه های قرار دارد.
   تاریخ: ۱۰:۵۰ - ۲۷/۰۶/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۲