دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

بسیاری از افراد بازداشتی مشكلات اجتماعی داشتند
 
بسیاری از افراد بازداشتی مشكلات اجتماعی داشتند

استاندار تهران گفت: اگر قرار باشد آسیبی به كشور وارد شود از آسیب اجتماعی نشأت می گیرد و بسیاری از افرادی كه بازداشت شدند، مشكلات اجتماعی داشتند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، محسن منصوری، در آئین افتتاح 3 مجتمع تربیتی، آموزشی و درمانی یاور شهر با بیان اینكه جنگ تمام عیاری در كشور رخ داده است، افزود: اعتبارات بسیاری برای گروه هایی كه علیه ایران كار می كنند هزینه شده است و مسئولان سیاسی كشورها در حال اظهار نظر علیه ایران هستند.

وی ادامه داد: ممكن است تك حركت هایی امروز رخ دهد اما آرامش نسبی وجود دارد و دشمنان اغتشاش مجاری در بی بی سی و سایر شبكه های جیره خوار راه انداختند كشور ما از خطرات بسیاری عبور كرده است.

استاندار تهران بیان كرد: اگر قرار باشد آسیبی به كشور وارد شود از آسیب اجتماعی نشأت می گیرد و بسیاری از افرادی كه بازداشت شدند مشكلات اجتماعی داشتند و بر همین اساس باید از شهرداری تهران تشكر كرد كه این قرارگاه اجتماعی را ایجاد كرده است.

منصوری با بیان اینكه ظرفیت جمع آوری معتادان در گذشتهٔ 11 هزار بوده است گفت: اما این ظرفیت هم اكنون به 22 هزار نفر رسیده است كه 20 هزار ظرفیت آن آماده است و هزار ظرفیت دیگر به كمك بهزیستی ایجاد می شود.

وی گفت: باید به سمت بازآفرینی كردن معتادان متجاهر حركت كرد
   تاریخ: ۱۴:۱۷ - ۱۶/۰۷/۱۴۰۱   بازدید: ۱۵۰