دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

پایتخت به دنبال ایجاد زیرساخت های بحران سالمندی
 
پایتخت به دنبال ایجاد زیرساخت های بحران سالمندی

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: در سال های آینده بحران سالمندی پایتخت را دربرمی گیرد و برهمین اساس به دنبال ایجاد زیرساخت های مختلف هستیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، محمد امین توكلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در آئین افتتاح 3 مجتمع تربیتی، آموزشی و درمانی یاور شهر با بیان اینكه قرارگاه اجتماعی تهران قرارگاه همدلی میان دستگاه ها است گفت: تمامی متولیان فارغ از مسئولیت خود وارد میدان شدند.

وی ادامه داد: طی یكسال اخیر توانستیم اندكی از آسیب های اجتماعی را كاهش دهیم و تمامی ظرفیت های شهرداری نیز برای این امر بسیج شدند و این همدلی منجر به این شد تا از تمامی ظرفیت ها استفاده كنیم.

توكلی زاده تصریح كرد: منطقه فرحزاد ما می تواند به منطقه گردشگری تبدیل شود و این خبری بسیار خوش است همچنین منطقه كوهسنگی دیگر پاك شده و می توان در آن منطقه بوستان ایجاد كرد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینكه شاهد نیروی انتظامی و قوه قضائیه در مراحل پاك سازی مناطق تهران بوده ایم گفت: كار جمعی ثمر بخش است و می توان به نتیجه رسید.

وی با بیان اینكه مدتی در آسیب اجتماعی كم كاری شده است اظهار كرد: درحال تدوین زیرساخت های مختلف هستیم و باید تدبیری بیاندیشیم تا پیش از وقوع آسیب حركت كنیم، ما با بحران سالمندی مواجه خواهیم بود و از هم اكنون باید برای این بحران زیرساخت هارا آماده كرد.

توكلی زاده ادامه داد: برهمین اساس مناسب سازی شهر تهران در دستور كار قرار گرفته است و باید در ساخت شهر پیش دستانه عمل كرد.
   تاریخ: ۱۴:۱۷ - ۱۶/۰۷/۱۴۰۱   بازدید: ۱۳۵