دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

معاون آموزشی دانشگاه، بر حضور جدی دانشجویان در كلاس ها و دوره های آموزش عملی تاكید كرد
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

معاون آموزشی دانشگاه، بر حضور جدی دانشجویان در كلاس ها و دوره های آموزش عملی تاكید كرد

معاون آموزشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، آغاز سال جدید تحصیلی و ورود دانشجویان سال اولی به دانشگاه را تبریك گفت و بر حضور جدی دانشجویان در كلاس های درس و دوره های كارورزی و كارآموزی تاكید كرد.

دكتر حمیدرضا خرم خورشید در گفت وگو با خبرنگار مفدا افزود: همه سعی و تلاش مسئولان دانشگاه، در ایجاد تسهیلات علمی و آموزشی، و همچنین مسائل رفاهی و خدماتی است تا دانشجویان بتوانند با راحتی خیال از این امكانات استفاده نهایی و غایی را ببرند.

وی درباره روند ثبت نام نیز اظهار داشت: به خاطر دوران كرونا، دو سال آموزش مجازی بود و آموزش حضوری نداشتیم، ولی روند ثبت نام به خوبی سال های گذشته انجام شد. اسامی چند رشته دیر اعلام شد، اما پس از اینكه اعلام شد، فرآیند ثبت نام به خوبی انجام شد و همكاران به صورت تمام وقت امر ثبت نام را انجام دادند.

معاون آموزشی دانشگاه تاكید كرد كه كلاس های درس دانشگاه ما از روز اول سال جدید تحصیلی به صورت حضوری برگزار شد و ما كلاس مجازی نداشتیم، مگر كلاس هایی كه دانشجویان در تعطیلات بوده ولی بقیه كلاس ها به صورت حضوری برگزار شده است.

دكتر خرم خورشید توضیح داد كه دانشگاه، تسهیلات مختلف آموزشی برای دانشجویان فراهم كرده است، چه كلاس های تئوری و چه كلاس های عملی و كارورزی، كه به صورت حضوری برگزار می شود و دانشجویان باید حضور دائم در كلاس ها داشته باشند، چون به هرحال پایه استفاده از دوران كارآموزی و كارورزی، این است كه دانشجویان از لحاظ تئوری، قوی باشند. پس دانشجویان حضور مرتب در كلاس های درس دانشگاه داشته باشند، ضمن آنكه به دلیل جایگاه مسائل عملی در آینده علمی دانشجویان، دوره های كارورزی و كارآموزی بسیار اهمیت دارند، لذا دانشجویان در فیلدهای آموزشی مثل بیمارستان ها، مراكز درمانی و درمانگاه ها كه خدمات مختلف توانبخشی ارائه می دهند، حضور مرتب داشته باشند تا بتوانند از خدمات دانشگاه در رابطه با آموزش های عملی استفاده كنند.

وی تاكید كرد كه به اعتقاد من، هدف اول دانشجویان باید علم آموزی باشد، چون امكاناتی كه در اختیار دانشجویان قرار می گیرد، در جهت علم آموختن و یاد گرفتن حرفه و فنی است كه در آن رشته تحصیل می كنند و در نهایت باید در خدمت مردم قرار بگیرد. اگر علم آموزی خوبی صورت نگیرد، خدمات خوبی هم به مردم ارائه نمی شود.

دكتر خرم خورشید در عین حال افزود: البته دانشجویان در مسائل سیاسی هم صاحب نظر و آزاده هستند و باید نظرات خودشان را بدهند ولی نكته مهمی كه وجود دارد، این است كه از سیاست زدگی و هر چیزی كه جلوی علم آموزی را بگیرد، پرهیز شود.

وی همچنین یادآوری كرد: علاوه بر مسائل نظری و عملی كه به دانشجویان آموزش داده می شود، یكسری امكانات رفاهی و فرهنگی در دانشگاه وجود دارد كه به دانشجویان توصیه می شود، از این خدمات كه در كنار مسائل آموزشی برای آنان فراهم شده، به خوبی استفاده كنند و از كلاس های آموزشی، اساتید، و امكانات رفاهی و فرهنگی دانشگاه، بهره لازم را ببرند.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: طیبی - نعیمی پور
   تاریخ: ۱۱:۳۶ - ۱۷/۰۷/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۴