دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

وب دا - دانشجویان از تمام زمان خود برای یادگیری بیشتر و بهتر روش های علمی و مهارتی استفاده كنند
 
رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با عرض تبریك به مناسبت آغاز سال جدید تحصیلی و تبریك به دانشجویان سال اولی دانشگاه كه به جمع خانواده دانشگاه وارد شدند، گفت: خانواده دانشگاه، روز به روز بزرگ تر و بالنده تر می شود و قاعدتا" ورود به دانشگاه، یك مسیر تكاملی برای دانشجوهاست كه می توانند ...
رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی به مناسبت آغاز سال جدید تحصیلی گفت: دانشجویان از تمام زمان خود برای یادگیری بیشتر و بهتر روش های علمی و مهارتی استفاده كنند
رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با عرض تبریك به مناسبت آغاز سال جدید تحصیلی و تبریك به دانشجویان سال اولی دانشگاه كه به جمع خانواده دانشگاه وارد شدند، گفت: خانواده دانشگاه، روز به روز بزرگ تر و بالنده تر می شود و قاعدتا" ورود به دانشگاه، یك مسیر تكاملی برای دانشجوهاست كه می توانند با دنیای بزرگ تر و دنیای علم آشنا شوند.

دانشجویان از تمام زمان خود برای یادگیری بیشتر و بهتر روش های علمی و مهارتی استفاده كنند

دكتر حمیدرضا خانكه در گفت وگو با خبرنگار مفدا، ابراز امیدواری كرد كه همه دانشجوها و تازه واردهای دانشگاه از تمام زمان خود برای یادگیری بیشتر و بهتر روش های علمی و مهارتی كه جامعه بعد از فارغ التحصیلی از آنان توقع دارد، استفاده كنند و به خوبی مطالبه گر علمی باشند.

وی با توصیه به دانشجویان جدید الورود ، اظهار داشت: دانشگاه، خانه دوم همه دانشجویان است و آنان وارد مسیر تكاملی بزرگتری شدند، این مسیر مثل پلی است كه توقف زیاد روی آن جایز نیست، باید مهارت ها را كسب كنند و آموزش ببینند و سریعتر وارد مرحله بعدی زندگی شوند.

رئیس دانشگاه افزود: ما باید محیطی ایجاد كنیم كه بچه ها بتوانند نیازهایشان را تأمین كنند و آموزش خوب ببینند و بچه ها از این محیط نهایت استفاده را ببرند و در عین حال شاداب باشند و از تمامی امكانات رفاهی بهره مند شوند، ولی یادشان باشد كه دانشگاه گذرگاه است و از این گذرگاه خیلی خوب و با قوت عبور كنند.

دكتر خانكه ادامه داد: ان شاالله ما بتوانیم میزبان خوبی برای فرزندانمان باشیم و به كمك دانشجوها، مفاهیم توانبخشی، سلامت اجتماعی و سلامت سالمندی و ... را كه موضوعات مغفول مانده ای در جامعه هستند، توسعه داده و خدمات مورد نیاز جامعه در اقصی نقاط كشور را ارائه بدهیم.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: طیبی – نعیمی پور
منبع خبر:
وب دا
   تاریخ: ۱۱:۱۲ - ۱۷/۰۷/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۰
اخبار مشابه در سایر منابع خبری:
دانشجویان از تمام زمان خود برای یادگیری بیشتر و بهتر روش های علمی و مهارتی استفاده كنند  دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی