دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

80 درصد مدارس استثنایی كشور توسط خیرین ساخته شده است
 
قم - ایرنا - رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز كشور، ساخت مدارس استثنایی را بالاتر از دیگر انواع مدرسه سازی دانست و گفت: طبق آمار 80 درصد مدارس استثنایی توسط خیرین مدرسه ساز ساخته شده است.
80 درصد مدارس استثنایی كشور توسط خیرین ساخته شده است قم - ایرنا - رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز كشور، ساخت مدارس استثنایی را بالاتر از دیگر انواع مدرسه سازی دانست و گفت: طبق آمار 80 درصد مدارس استثنایی توسط خیرین مدرسه ساز ساخته شده است.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره كل نوسازی مدارس قم، ناصر قفلی در آیین بهره برداری از مجتمع آموزشی كودكان استثنایی ایمان در قم ابراز داشت: خیرینی كه در مدرسه سازی شركت كرده اند، سرمایه خود را به طلا تبدیل می كنند.

وی با اشاره به اهمیت كار معلمان مدارس استثنایی بیان داشت: معلمانی كه از مدارس ساخت خیرین بهترین استفاده را می كنند، انسانهای بزرگی هستند زیرا اگر زحمت آنها نباشد، سرمایه خیرین به نتیجه مطلوب نمی رسد.

وی همچنین در مورد كمبود مدرسه بیان داشت: وزیر آموزش و پرورش راه حل كمبود مدارس را به آموزش و پرورش مناطق اعلام كرده است و آن این است كه اموال و زمین های مازاد را بفروشند و كمبود مدرسه را جبران كنند.

مدیر كل نوسازی مدارس استان قم نیز در این آیین ضمن بیان مشخصات این مجتمع بیان داشت: مجتمع درمانی-فرهنگی-آموزشی ایمان از ابتدای سال 97 با همت خیر، علی اربابی فرد كلنگ زنی شد، این مجتمع در 5 طبقه زیرزمین، هم كف و 3 طبقه روی آن و با زیربنای 9هزار و 700 مترمربع ساخته شده است.

احمدرضا اجتهادی افزود: مدرسه استثنایی ایمان در طبقه هم كف و اول با زیربنای 2هزار و 600 مترمربع، با 12 كلاس درس و 9 فضای اداری و جانبی و یك سالن ورزشی ساخته شده است.

وی افزود: در طبقه دوم مركز توان بخشی مخصوص دانش آموزان استثنایی با زیربنای بالغ بر 3هزار و 700 مترمربع قرار دارد.

وی افزود: بخشی از طبقه همكف با زیربنای 400 مترمربع كاربری تجاری به منظور درآمدزایی برای استفاده دانش آموزان استثنایی قرار دارد، همچنین سالن همایش با مساحت 700 مترمربع در این طبقه قرار دارد.

مدیركل نوسازی مدارس قم افزود: همچنین در زیرزمین پاركینگی با مساحت 2هزار و 700 مترمربع و گنجایش 70 خودرو تعبیه شده است تا بخشی از مشكلات ترافیكی منطقه نیز برطرف شود.

برچسب ها
- قم
- خیران مدرسه ساز
- مدرسه سازی
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۴:۳۴ - ۱۶/۰۷/۱۴۰۱   بازدید: ۱۲۸