دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

ایجاد اشتغال و حمایت از زنان مددجوی روستایی
 
تفاهم نامه همكاری كمیته امداد فارس و سازمان تعاون روستایی فارس با هدف توانمندسازی و حمایت از زنان مددجوی روستایی امضا شد.
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، كمیته امداد فارس و سازمان تعاون روستایی فارس تفاهم نامه ای با موضوع ایجاد اشتغال محرومین و مددجویان روستایی برای توانمند سازی اقتصادی زنان روستایی به مدت 5 سال امضا كردند.

مدیر كل كمیته امداد فارس گفت: هدف از امضای این تفاهم نامه ایجاد و ارتقای دانش فنی و مهارت های حرفه ای مددجویان زنان روستایی از طریق آموزش، كمك به بهبود فضای كسب و كار و كمك در بازار یابی و فروش محصولات نولیدی زنان روستایی است.

بذرافشان گروه هدف در این كار را افراد مستعد و متقاضیان واجد شرایط جدید از زنان روستایی عنوان كرد و افزود: یكی از مهم ترین سرفصل های مهم كمیته امداد، توانمندسازی مددجویان است. در حال حاضر درصد قابل توجهی از جمعیت مددجویان را زنان سرپرست خانوار تشكیل می دهند.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس در این جلسه گفت: در راستای اجرای اصل 29 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و مفاد سند كاهش فقر استان های كشور، تفاهم نامه ای فی مابین سازمان تعاون روستایی استان فارس و كمیته امدام فارس منعقد می شود.

هدایت الله رحیمی، افزود: در تفاهم نامه مذكور كه در راستای توسعه ی نظام پیشگیری از آسیب های فردی و اجتماعی تنظیم شده است؛ هم افزایی در منابع مورد استفاده در حوزه ی حمایت های اجتماعی و تشریك مساعی بین بخشی در دستگاه های اجرایی مد نظر قرار گرفته است.
   تاریخ: ۰۹:۰۹ - ۰۶/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۴۵