دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

مشاركت خیران سمنانی در پویش «مشق مهر»
 
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره كل بهزیستی استان سمنان، رعنا سورمه، معاون مشاركت های مردمی اداره كل بهزیستی استان سمنان با اشاره به اجرای پویش «مشق مهر» اظهار كرد: این طرح با هدف جلب مشاركت های نقدی و غیرنقدی خیران برای تهیه بسته های لوازم التحریر و پوشاك، ویژه دانش آموزان نیازمند تحت حمایت در مناطق كم برخوردار اجرا شد.

وی مبلغ ریالی جذب شده در این پویش را چهار میلیارد و 648 میلیون ریال عنوان كرد و افزود: پس از جلب و جذب كمك های نقدی و غیرنقدی از طریق مشاركت های مردمی، پك های لوازم التحریر تهیه و بین جامعه هدف واجد شرایط تحت حمایت سازمان بهزیستی شامل حوزه توانبخشی، اجتماعی، پیشگیری در مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول و دوم توزیع شد.

معاون مشاركت های مردمی اداره كل بهزیستی استان سمنان ضمن تأكید بر ضرورت اجرای این طرح، بیان كرد: اعتبارات دولتی پاسخگوی تأمین نیازها، مسائل و درخواست های جامعه هدف این سازمان نیست.

سورمه ادامه داد: دفتر مشاركت های مردمی با جلب و جذب مساعدت های نقدی، غیرنقدی، خدماتی و اجرای پویش های متفاوت توانسته است بخشی از نیازهای جامعه هدف خود را برطرف كند.

وی اضافه كرد: در این راستا و با توجه به بازگشایی مدارس نسبت به تأمین نیازهای مالی و توزیع بسته های نوشت افزار اقدام شده است.

معاون مشاركت های مردمی اداره كل بهزیستی استان سمنان گفت: امسال نیز پیش از آغاز سال تحصیلی به منظور بهره مندی از ظرفیت مشاركت آحاد جامعه در تأمین و تهیه نوشت افزار دانش آموزان تحت حمایت سازمان بهزیستی پویشی با عنوان «مشق مهر» اجرا شد.

سورمه ضمن تقدیر مجدد از خیران استان سمنان و همراهان همیشگی بهزیستی در امر خدمت رسانی به جامعه هدف، روش های مساعدت مالی به بهزیستی به منظور همدلی با جامعه هدف در ایام سال را واریز مبالغ به شماره كارت 6367957073418035 به شماره حساب 4171034541810507 و به شماره شبا 490100004171034541810507 نزد بانك مركزی به نام مشاركت های مردمی بهزیستی استان بیان كرد و راه های مساعدت غیر نقدی را مراجعه به ادارات بهزیستی در سراسر استان دانست.

انتهای پیام/2568/س/
منبع خبر:
خبرگزاری فارس
   تاریخ: ۰۸:۳۹ - ۱۸/۰۷/۱۴۰۱   بازدید: ۱۳۹