دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

بازدید عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران و مسئولان شهرستان ری، از مركز روانپزشكی رازی (امین آباد)
 
به گزارش روابط عمومی مركز روانپزشكی رازی؛

بازدید عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران و مسئولان شهرستان ری، از مركز روانپزشكی رازی (امین آباد)

مهندس جعفر شربیانی عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران و رئیس شورای شهرستان ری، مهندس ناظم رضوی شهردار شهر ری، مهندس محمد علی مختاری رئیس سازمان پاركها و فضای سبز شهرداری تهران و جمعی دیگر از مسئولان منطقه، از فضای سبز، امكانات باغچه درمانی و كارگاه های توانبخشی مركز روانپزشكی رازی (امین آباد) دیدن كردند.

به گزارش روابط عمومی مركز رازی؛ دكتر امید رضائی رئیس مركز آموزشی - درمانی روانپزشكی رازی در نشستی كه در حاشیه این بازدید برگزار شد، گزارشی از تعداد مددجویان و بیماران بستری در این مركز و چگونگی روند درمان های داروئی و غیر داروئی (توانبخشی) ارائه داد.

در ادامه، مهندس شربیانی رئیس شورای شهرستان ری طی سخنانی، ضمن ابراز خشنودی از اینكه در مركز روانپزشكی رازی حاضر شده و از نزدیك با امكانات این مركز آشنا شده است، گفت: من به عنوان نماینده مردم در شورای شهر تهران و فرزند شهرستان ری كه سالیان سال از این جاده ها عبور كردم، خوشحال خواهم شد كه در حد توانمان كمكی به مجموعه روانپزشكی رازی داشته باشیم.

وی با اشاره به ارزیابی همكاران خود كه می توانند در حوزه فضای سبز مركز رازی، كمك شایانی ارائه بدهند، افزود: مهندس محمد علی مختاری (رئیس سازمان پاركها و فضای سبز شهرداری تهران) در این برنامه حضور دارند تا با نگاه مثبتی كه در حوزه فضای سبز دارند، ان شاالله شاهد اتفاقات خوبی در این بخش از مركز روانپزشكی رازی باشیم.

مهندس شربیانی پیشنهاد داد كه در جلسه آتی مجمع خیرین مركز رازی، از ایشان به عنوان یك عضو فعال از مسئولین استانی و حتی كشوری، استاندار، نماینده مجلس شورای اسلامی، وزراء، معاونین دعوت شود تا ره آورد خوبی به سوی مجموعه رازی جذب شود.

در ادامه این نشست، مهندس رضوی شهردار منطقه 20 از حضور در بیمارستان ابراز خوشحالی كرد و برای مسئولان و كاركنان این مجموعه دعای خیر و توفیق روز افزون داشت.

گفتنی است كه مسئولان شهری منطقه شهرستان ری در بازدید از مركز روانپزشكی رازی، توسط رئیس و مدیر مركز روانپزشكی رازی و جمعی دیگر از مسئولان مركز همراهی شدند.

انتهای پیام/

   تاریخ: ۱۹:۰۴ - ۱۹/۰۷/۱۴۰۱   بازدید: ۱۵۸