دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

پیام تبریك رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی به مناسبت ولادت نبی اكرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

پیام تبریك رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی به مناسبت ولادت نبی اكرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی امروز با انتشار پیام، فرا رسیدن ولادت نبی اكرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) را به همه همكاران و دانشجویان در دانشگاه و مراكز درمانی تابعه، تبریك گفت.

به گزارش وبدای دانشگاه، متن كامل پیام دكتر حمیدرضا خانكه به این شرح است:

« به نام خداوند جان و خرد »

17 ربیع الاول، ولادت با سعادت نبی گرامی اسلام، خاتم پیامبران، پیامبر نور، رحمت و مهربانی، فرا رسید، عیدی خجسته به مناسبت قدوم مباركش كه با خود، وحدت، همبستگی، اتحاد و همدلی را به ارمغان آورد و به حق كه نامگذاری این روز به عنوان آغازگر هفته وحدت همه مسلمانان جهان، بجا و گرامی است.

زندگی سراسر درس و اندرز حضرت رسول اكرم (ص)، انسانیت و معرفت را به نسل بشر آموخت، تا با درك و تامل عمیق در آن، بتواند به آگاهی و نگرش الهی برسد.

همزمانی این مناسبت فرخنده با ولادت ششمین ستاره تابناك آسمان امامت و ولایت، امام جعفر صادق (ع) موسس مذهب جعفری، بر زیبایی این عید و ماه ربیع افزوده است.

با گرامی داشت این ایام خجسته و عرض تبریك به مناسبت ولادت حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) به همه همكاران و دانشجویان عزیز در دانشگاه و مراكز درمانی تابعه، از خداوند بزرگ می خواهیم كه به بركت این ایام مبارك، توفیق خدمت بیش از پیش به نیازمندان و بیماران را به تك تك اعضای نظام سلامت عطا فرماید.

دكتر حمیدرضا خانكه

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
   تاریخ: ۰۳:۱۹ - ۲۲/۰۷/۱۴۰۱   بازدید: ۱۵۰