دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

ضرورت متناسب سازی فضاهای عمومی برای دانش آموزان استثنایی
 
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با تاكید بر متناسب سازی فضا های ویژه جامعه دانش آموزان استثنایی گفت: باید به ارائه تسهیلات و آماده سازی زیرساخت های لازم برای دانش آموزان با نیاز های ویژه توجه شود.
ضرورت متناسب سازی فضاهای عمومی برای دانش آموزان استثنایی
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با تاكید بر متناسب سازی فضا های ویژه جامعه دانش آموزان استثنایی گفت: باید به ارائه تسهیلات و آماده سازی زیرساخت های لازم برای دانش آموزان با نیاز های ویژه توجه شود.
به گزارش خبرگزاری صداو سیما و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، حمید طریفی حسینی در سفر به شیراز با حضور در دبستان دخترانه ماهر و آموزشگاه كودكان استثنایی گل ها، از نزدیك در جریان فرایند آموزشی این مدارس قرار گرفت و در حاشیه این بازدید گفت: در سازمان آموزش و پرورش استثنایی هیچ تفاوتی بین دانش آموزان با نیاز های ویژه قائل نیستیم. آنچه مورد توجه است ارائه تسهیلات و آماده سازی زیرساخت های لازم برای دانش آموزان با نیاز های ویژه است.
 
ضرورت متناسب سازی فضاهای عمومی برای دانش آموزان استثناییطریفی حسینی در ادامه گفت: لحظاتی كه در بین بچه ها قرار می گیریم بسیار مسرت بخش است. امیدوارم سال تحصیلی پربركتی پیش رو داشته باشیم.
 
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی تصریح كرد كه تلاش می كنیم شرایط و مسیر پیشرفت دانش آموزان رادر جهت استعداد آن ها فراهم كنیم.متعهدیم شرایط تعلیم و تربیت با كیفیت را برای دانش آموزان استثنایی فراهم كنیم، بنابراین در سال های اخیر مجدانه تلاش كردیم این ماموریت را به خوبی انجام دهیم.
 
طریفی حسینی در ادامه عنوان كرد: تك تك دانش آموزان استثنایی در ر شد و تعالی كشور نقش دارند، زیرا هر یك از آن ها استعداد، توانمندی ها و ظر فیت های خاصی دارند؛ بنابراین نیاز های ویژه ای نیز دارند كه ما باید آن ها را تامین كنیم.
 
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با اشاره به همكاری موثر خانواده ها با این سازمان افزود: در مواردی كه دانش آموز مشكل جسمی حركتی دارد خانواده بسیار تلاش می كند و زحمت می كشد.
 
طریفی حسینی در پایان گفت: همكاری خوب خانواده ها با این سازمان باعث شد تا ناتوانی های دانش آموزان را جبران كنیم.
   تاریخ: ۱۲:۱۶ - ۲۱/۰۷/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۹