دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

پیشكسوتان و فرهیختگان حوزه سلامت در حوادث و بلایا در كشور، مورد تقدیر قرار گرفتند
 
در اولین همایش ملی دانشجویی مدیریت خطر حوادث و بلایا در نظام سلامت؛

پیشكسوتان و فرهیختگان حوزه سلامت در حوادث و بلایا در كشور، مورد تقدیر قرار گرفتند

اولین همایش ملی دانشجویی مدیریت خطر حوادث و بلایا در نظام سلامت، امروز (چهارشنبه) در مراسم اختتامیه كه با حضور دكتر میعادفر رئیس سازمان اورژانس كشور برگزار شد، از پیشكسوتان و فرهیختگان حوزه مدیریت خطر حوادث و بلایا كشور، تقدیر كرد.

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه، « دكتر جلیل عرب خردمند، دكتر علی محرابی توانا، دكتر غلامرضا معصومی، دكتر محمود نكویی مقدم، دكتر كتایون جهانگیری، دكتر زهره قمیان، دكتر جعفر میعادفر، دكتر مهرداد فرخی، دكتر امیر نجاتی، دكتر سیدحسام سیدین، دكتر هما یوسفی و دكتر حمیدرضا خانكه » پیشكسوتان و فرهیختگان حوزه مدیریت بحران و خطر حوادث و بلایا كشور هستند كه با اعطای لوح و یادبود از دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین « دكتر محمد ساعتچی، دكتر شكوفه احمدی، دكتر قناعت پیشه، دكتر رحمانی، دكتر نظری » از جمله اعضای هیات علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و اعضای فعال كمیته های علمی و اجرایی اولین همایش ملی دانشجویی مدیریت خطر حوادث و بلایا در نظام سلامت بودند كه رئیس دانشگاه با اعطای لوح و یادبود دانشگاه، از آنان تقدیر كرد.

گفتنی است؛ اولین همایش ملی دانشجویی " مدیریت خطر حوادث و بلایا در نظام سلامت " صبح امروز (چهارشنبه) به مناسبت روز جهانی كاهش خطر حوادث و بلایا (13 اكتبر)، به همت مركز تحقیقات و گروه آموزشی سلامت در حوادث و بلایا دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و انجمن علمی سلامت در حوادث و بلایا در سالن اجتماعات دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار شده است.

این همایش كه اولین رویداد ملی دانشجویی حوزه " سلامت در حوادث و بلایا " در كشور می باشد، تعداد 44 مقاله را در دو بخش سخنرانی و به شكل پوستر به شركت كنندگان كه از دانشجویان، فارغ التحصیلان، متخصصان و نخبگان حوزه سلامت در حوادث و بلایا، پرستاری و ... تشكیل شده، ارائه می دهد.

سه پنل تخصصی با عناوین " كاهش خطر در نظام سلامت " ، " توسعه پایدار بر اساس مدیریت خطر " و " تاب آوری در نظام سلامت " در حال برگزاری است، ضمن آنكه در ادامه، نشست صمیمی اعضای بورد تخصصی این حوزه با شركت كنندگان برای پاسخگویی به سئوالات آنان، برگزار خواهد شد.

« فناوری های نوین در حوزه مدیریت خطر، مدیریت خطر و ارتقای تاب آوری نظام سلامت، تجارب و درس آموخته های نظام سلامت در مدیریت خطر، توسعه پایدار مبتنی بر مدیریت خطر، ارتباطات خطر، مدیریت رسانه ها و فضای مجازی و مشاركت جامعه در حاكمیت خطر و حوادث ترافیكی » محورهای اولین همایش ملی دانشجویی " مدیریت خطر حوادث و بلایا در نظام سلامت " را تشكیل می دهند.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: نعیمی پور
   تاریخ: ۰۲:۰۸ - ۲۱/۰۷/۱۴۰۱   بازدید: ۱۵۵