دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

اولین همایش ملی دانشجویی " مدیریت خطر حوادث و بلایا در نظام سلامت " آغاز به كار كرد
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

اولین همایش ملی دانشجویی " مدیریت خطر حوادث و بلایا در نظام سلامت " آغاز به كار كرد

اولین همایش ملی دانشجویی " مدیریت خطر حوادث و بلایا در نظام سلامت " صبح امروز (چهارشنبه) به مناسبت روز جهانی كاهش خطر حوادث و بلایا (13 اكتبر) به همت مركز تحقیقات و گروه آموزشی سلامت در حوادث و بلایا دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و انجمن علمی سلامت در حوادث و بلایا در سالن اجتماعات دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی آغاز به كار كرد.

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه، این همایش كه اولین رویداد ملی دانشجویی حوزه " سلامت در حوادث و بلایا " در كشور می باشد، تعداد 44 مقاله را در دو بخش سخنرانی (شش مقاله) و به شكل پوستر (38 مقاله) به شركت كنندگان كه از دانشجویان، فارغ التحصیلان، متخصصان و نخبگان حوزه سلامت در حوادث و بلایا، پرستاری و ... تشكیل شده، ارائه می دهد.

این همایش، دارای سه پنل تخصصی با عناوین " كاهش خطر در نظام سلامت " ، " توسعه پایدار بر اساس مدیریت خطر " و " تاب آوری در نظام سلامت " است كه پس از سخنرانی های افتتاحیه، با حضور متخصصان، صاحب نظران و دانشجویان مقطع دكتری حوزه سلامت در حوادث و بلایا برگزار می شود.

« فناوری های نوین در حوزه مدیریت خطر، مدیریت خطر و ارتقای تاب آوری نظام سلامت، تجارب و درس آموخته های نظام سلامت در مدیریت خطر، توسعه پایدار مبتنی بر مدیریت خطر، ارتباطات خطر، مدیریت رسانه ها و فضای مجازی و مشاركت جامعه در حاكمیت خطر و حوادث ترافیكی » محورهای اولین همایش ملی دانشجویی " مدیریت خطر حوادث و بلایا در نظام سلامت " را تشكیل می دهند.

« نشست صمیمی اعضای بورد (هیات ممتحنه و ارزشیابی) با دانشجویان دكتری و فارغ التحصیلان حوزه سلامت در حوادث و بلایا و پاسخگویی به پرسش های آنان » و « تقدیر از افراد فاخر و پیشكسوتان این حوزه در كشور » و همچنین، برگزاری كارگاه آموزشی تحت عنوان " تجهیزات حفاظت فردی و تمرین "، بخش های پایانی این همایش ملی و دانشجویی هستند.

اخبار تكمیلی از سخنرانی ها و بخش های مختلف این همایش ملی دانشجویی، متعاقبا اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: نعیمی پور
   تاریخ: ۱۳:۴۳ - ۲۰/۰۷/۱۴۰۱   بازدید: ۱۵۶