دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

مادران كودكان استثنایی سوژه این هفته برنامه «مامان ها» شدند
 
تهران (پانا) - برنامه تلویزیونی «مامان ها» به سراغ مادران كودكان استثنایی رفته و از چالش های مادری كردن برای یك كودك استثنایی به مخاطبان خود می گوید.
برنامه مامان ها

تهران (پانا) - برنامه تلویزیونی «مامان ها» به سراغ مادران كودكان استثنایی رفته و از چالش های مادری كردن برای یك كودك استثنایی به مخاطبان خود می گوید.

برنامه تلویزیونی «مامان ها» محصول مشترك گروه اجتماعی شبكه سه سیما و مركز مستند سوره، كه پخش خود را از اواخر مرداد ماه آغاز كرده است، در هفته پیش رو از سختی های خانه داری، اهمیت ورزش كردن بچه ها و دشواری های مادری كردن برای بچه های استثنائی می گوید.

این برنامه قصد دارد تا در اولین روز هفته، با مادرانی صحبت كند كه كودكانی با نیازهای خاص دارند و از دشواریی ها و سختی هایی كه این مادران با آن مواجه هستند و توقعات آن ها از جامعه صحبت كنند.

در ادامه هفته، برنامه «مامان ها» درباره ورزش كردن بچه ها و لزوم شروع ورزش از كودكی سخن می گوید. در این قسمت سعی شده تا از فواید ورزش برای كودكان و روش هایی كه خانواده ها می توانند با استفاده از آن فرزندان خود را به ورزش كردن علاقه مند كنند صحبت كند.

در انتهای هفته نیز مهمان های این برنامه از سختی های خانه داری و چالش هایی كه بطور روزمره درگیر آن هستند برای مخاطبان برنامه تلویزیونی «مامان ها» می گویند.

فصل جدید برنامه تلویزیونی «مامان ها» حاصل همكاری مشترك گروه اجتماعی شبكه سه سیما و مركز مستند سازمان سینمایی سوره است كه در 50 قسمت تولید شده و با اجرای عطیه عسگری هر روز حوالی ساعت 18 روی آنتن شبكه سه سیما می رود

مامان ها شبكه سه
منبع خبر:
پانا
   تاریخ: ۰۹:۰۷ - ۲۴/۰۷/۱۴۰۱   بازدید: ۲۷۶