دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

پرداخت بسته تسهیلاتی جدید به بیماران نیازمند خراسان جنوبی
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: مقرر شده به بیماران نیازمند تا سقف 50 میلیون تومان وام قرض الحسنه پرداخت شود.
پرداخت بسته تسهیلاتی جدید به بیماران نیازمند خراسان جنوبی محمدعلی كاوسی، امروز شنبه 23 مهر در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به برنامه ریزی جمعیت هلال احمربرای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به بیماران نیازمند، مسری و صعب العلاج، اظهار كرد: قرار است به این بیماران تا سقف 50 میلیون تومان وام قرض الحسنه پرداخت شود.

به گزارش ایسنا، وی گفت: افراد متقاضی می توانند به شعب جمعیت هلال احمر در استان مراجعه و درخواست دریافت تسهیلات قرض الحسنه را ارائه كنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در خصوص شرایط پرداخت این تسهیلات به بیماران نیازمند، افزود: این افراد ابتدا باید به پزشك معتمد جمعیت هلال احمر مراجعه و پس از تایید و احراز، مدارك را برای بررسی به كمیته ای كه در نظر گرفته شده ارسال كنند.

وی با اشاره به اینكه ارائه صورت حساب پرداخت شده از سوی بیمار در بیمارستان، ارائه گواهی پزشك در خصوص بیماری و ارائه مدارك شناسایی معتبر از مواردی است كه باید از سوی متقاضیان به كمیته ارائه شود، گفت: كمیته بررسی شامل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان، خزانه دار، معاون توانبخشی و حراست جمعیت در استان است.

كاوسی بااشاره به اینكه امسال دو میلیارد تومان اعتبار از سوی بانك مهر ایران برای اعطای تسهیلات قرض الحسنه به بیماران نیازمند صعب العلاج و مسری درنظر گرفته شده است، افزود: در تلاشیم به همین میزان تسهیلات در بانك رسالت نیز فراهم و در اختیار بیماران قرار گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همچنین در ارتباط با بازه زمانی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به بیماران نیازمند یادآور شد: بررسی مدارك در كمیته مورد نظر كمتر از یك ماه انجام و پس از احراز هویت بیمار معرفی نامه ای در اختیار فرد قرار گرفته و می تواند به بانك عامل برای دریافت وام مراجعه كند؛ این تسهیلات با كارمزد چهار درصد و در اقساط 36 ماهه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۱۹:۲۹ - ۲۳/۰۷/۱۴۰۱   بازدید: ۱۳۴