دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

افتتاح مركز فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار ارومیه
 
با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران كشور مركز فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار ارومیه به بهره برداری رسید.
با حضور معاون رئیس جمهور
افتتاح مركز فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار ارومیه
با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران كشور مركز فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار ارومیه به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مركز آذربایجان غربی، این مركز كه در زمینی به مساحت 18 هزار متر مربع احداث شده است دارای مركز فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار ارومیهبخش های اقامتی ، رفاهی ، درمانی ، فرهنگی و آمفی تئاتر است كه برای ساخت آن 29 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی ، استانی و منابع داخلی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران كشور هزینه شده است.

قاضی زاده هاشمی در مراسم بهره برداری از این مركز گفت : این بیست و هشتمین مركز فرهنگی ورزشی و توانبخشی كشور است كه با هدف ارائه خدمات اقامتی و رفاهی ، مشاوره ، درمانی ، ورزش و توانبخشی جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران كشور احداث شده است و بزودی با بهره برداری از 4 مركز دیگر در تمام استانهای كشور مراكز فرهنگی ورزشی و توانبخشی فعال خواهند بود.

وی با بیان اینكه كار ساخت این مراكز در سال 85 آغاز شده بودند افزود: بدلیل نبود اعتبار امكان بهره برداری در 17 سال گذشته وجود نداشت اما با توجه ویژه رئیس جمهور مشكل اعتباری رفع و بهره برداری از آنها میسر شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران كشور در ادامه از رفع مشكل استخدامی 100 هزار نفر دارای سهمیه ایثارگری كشور خبرداد و اظهار كرد: با وجود اینكه پرونده این تعداد در حال طی كردن مراحل اداری است اما هنوز تعدادی از ادرات غیردولتی و نهادی همكاری مناسبی در اجرای این طرح با ما ندارند و امیدواریم با تلاش نمایندگان مجلس شورای اسلامی این مشكل هرچه سریعتر رفع شود و شاهد رفع مشكل استخدامی همه افراد دارای سهمیه ایثارگری باشیم.

دیدار با نخبگان ایثارگر ، شركت در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه و هم چنین بازدید از روند بازسازی مناطق آسیب دیده زلزله خوی از دیگر برنامه های امروز رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران كشور در آذربایجان غربی است.
   تاریخ: ۱۴:۳۵ - ۲۸/۰۷/۱۴۰۱   بازدید: ۱۳۳