دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

مركز توانبخشی خانواده ایثارگران آذربایجان غربی افتتاح شد
 
ارومیه- مركز توانبخشی خانواده ایثارگران آذربایجان غربی چهارشنبه شب با حضور امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران افتتاح شد.
مركز توانبخشی خانواده ایثارگران آذربایجان غربی افتتاح شد ارومیه- مركز توانبخشی خانواده ایثارگران آذربایجان غربی چهارشنبه شب با حضور امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این مركز كه بیست و هشتمین مركز از نوع خود در كشور به شمار می رود، 18 هزار مترمربع مساحت دارد و برای اجرای این طرح كه سال ها از كلنگ زنی آن می گذرد، 290 میلیارد ریال هزینه شده و فقط سالن آمفی تئاتر این مجتمع باقی مانده كه با 80 درصد پیشرفت در حال اجراست.

جامعه ایثارگری در مراكز توانبخشی علاوه بر دریافت خدمات ورزشی، درمانی و توانبخشی می توانند دوران نقاهت خود را در این مراكز سپری كنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران كشور چهارشنبه شب به آذربایجان غربی سفر كرده است و در روز اول برنامه های خود ضمن افتتاح مركز توانبخشی خانواده ایثارگران آذربایجان غربی در جلسه شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان حضور یافت و سپس در برنامه گفتگوی ویژه خبری شركت كرد.

دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و بازدید از مناطق زلزله زده خوی از جمله برنامه های امروز معاون رئیس جمهور است.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۰۷:۳۰ - ۲۸/۰۷/۱۴۰۱   بازدید: ۱۳۷