دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

107 ویلچر به معلولان در همدان اهدا شده است
 
معاون مدیركل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در همدان گفت: امسال 107 دستگاه ویلچر به معلولان نیازمند این استان اهدا شده است.
107 ویلچر به معلولان در همدان اهدا شده استعلی چهاردولی گفت:ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در راستای حمایت از معلولان زیر 12 سال اقدام به تامین ویلچر مورد نیاز این قشر كرده است.

او گفت: علاوه بر اهدای ویلچر برنامه آتی این مجموعه تامین واكر و لوازم توانبخشی است كه این لوازم نیز در ماه های آینده بین معلولان توزیع می شود.

معاون مدیركل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان همدان گفت: همچنین ستاد اجرایی فرمان امام هزینه سفر به كربلای معلی در اربعین حسینی 422 نفر از زائر اولی ها را پرداخات و این افراد به صورت زمینی و با استفاده از اتوبوس راهی عتبات عالیات شدند.

چهاردولی گفت: اعزام فعالان اجتماعی محله های حاشیه شهر به عتبات عالیات نیز در دستور كار ستاد بوده و امسال با كمك این مجموعه 300 نفر به كربلا عزیمت كردند.

او گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در انجام كار های عام المنفعه پیشگام است  كه برای نمونه تابستان امسال اقدام نسبت به توزیع وسایل سرمایشی شامل 130 دستگاه كولر آبی و 150 دستگاه پنكه ایستاده در قالب اجرای طرح «نسیم احسان» در بین خانوار های كم درآمد و نیازمند این استان اقدام شد.

معاون مدیركل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان همدان گفت: ساخت مدارس فرسوده، ساخت خانه عالم، توزیع 6 هزار و 200 بسته نوشت افزار بین خانواده های محروم و كم برخوردار، آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد، توزیع 60 سری جهیزیه، تامین هزینه دندان پزشكی با همكاری 330 گروه جهادی و پشتیبانی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان تنها بخشی كوچكی از خدمات ستاد اجرایی فرمان امام در استان همدان است.

چهاردولی گفت: اعیاد و مناسبت های مذهبی نیز ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) اقداماتی انجام داده برای نمونه 110 هزار پرس غذا غدیر امسال در این استان پخت و توزیع شد و توزیع كمك های مومنانه نیز صورت گرفته است.
   تاریخ: ۰۹:۵۳ - ۱۹/۰۸/۱۴۰۱   بازدید: ۱۳۳