دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

اهدا 550 تبلت به دانش آموزان مددجو در خراسان شمالی
 
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه خبری كمیته امداد، مجید الهی راد بابیان اینكه تاكنون 550 دستگاه تبلت بین دانش آموزان مددجو تحت حمایت این نهاد توزیع شده است، اظهار كرد: برای این تبلت ها بیش از یك میلیارد و 600 میلیون تومان هزینه شده است.

وی گفت: 400 دستگاه از این تبلت ها با هم افزایی كمیته امداد كشور تأمین شده است و 150 مورد نیز توسط خیران به صورت مستقیم به دانش آموزان نیازمند اهداشده است.

مدیركل كمیته امداد خراسان شمالی با یادآوری اینكه هم اكنون حدود دو هزار دانش آموز محروم تحت حمایت این نهاد نیازمند گوشی هوشمند هستند، تصریح كرد: تهیه تبلت رایگان برای 738 خانوار با سه دانش آموز به بالا و هزار و 100 دانش آموز كنكوری زیرپوشش كمیته امداد، در اولویت این نهاد است.

وی با اشاره به اینكه هم اكنون 13 هزار دانش آموز تحت حمایت این نهاد قرار دارند، گفت: هم اكنون 114 دانشجو و دانش آموز نخبه تحت حمایت این نهاد قرار دارند كه 90 نفر آنان دانش آموز و 24 نفر دانشجو هستند.

الهی راد خاطرنشان كرد: این افراد در بخش های علمی، تحصیلی، ورزشی ،فرهنگی، قرآنی و ثبت اختراع  شناسایی و تحت حمایت این نهاد قرار دارند.

وی با اشاره به حمایت های تحصیلی كمیته امداد از دانش آموزان نیازمند گفت: امسال علاوه بر پرداخت كمك هزینه تحصیلی بیش از 13 هزار بسته لوازم التحریر نیز بین این دانش آموزان توزیع شده است.

انتهای پیام/ن
منبع خبر:
خبرگزاری فارس
   تاریخ: ۰۹:۵۳ - ۰۷/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۴۶