دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳

وب دا - آمادگی لازم را برای هرگونه مداخله لازم در حوادث و بلایا داریم/گزارش تصویری
 
سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان گفت: آمادگی لازم را برای هرگونه مداخله لازم در حوادث و بلایا داریم.
سرپرست شبكه بهداشت و درمان تنگستان در مانور زلزله مطرح كرد؛ آمادگی لازم را برای هرگونه مداخله لازم در حوادث و بلایا داریم/گزارش تصویری
سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان گفت: آمادگی لازم را برای هرگونه مداخله لازم در حوادث و بلایا داریم.



به گزارش روابط عمومی شبكه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان، ماه زر افشون رفیعی در حاشیه مانور زلزله در شهرستان تنگستان گفت: نقش حوزه بهداشت در بلایا غیر قابل انكار و حیاتی است كه در فازهای مدیریت بلایا، اعم از پیشگیری و كاهش آسیب، آمادگی پاسخ و بازیابی، نمودهای عملیاتی و مشخصی دارد.
رفیعی اظهار داشت: حوادث و بلایای طبیعی و انسان ساخت به هر شكل و هر علتی كه وقوع پیدا كنند، تهدیداتی جدی برای جامعه بشری به همراه دارد.
وی ادامه داد: این تهدیدات می توانند سلامت، جان و مال انسان ها را تهدید كنند لذا توجه به كسب آمادگی و تدارك لوازم و تجهیزات لازم جهت، ارائه پاسخ مؤثر و مناسب، ضروری می باشد.
سرپرست شبكه بهداشت و درمان تنگستان بیان داشت: واحدهای عملیاتی شبكه بهداشت و درمان تنگستان امادگی لازم را در هر زمانی برای انجام اقدامات لازم و مرتبط با وقوع انواع بلایا دارند.
وی افزود: پس از وقوع هر حادثه ای تیم های ارزیاب شبكه بهداشت و درمان شامل واحد بهداشت محیط، مبارزه با بیماری ها، اورژانس و نیروهای امدادی، تغذیه و سلامت روان در محل حاضر و نسبت به انجام وظایف بهداشتی درمانی در راستای كمك به آسیب دیدگان، اقدامات لازم را صورت می دهند.
مانور زلزله با مشاركت همه سازمان ها و نهادهای مرتبط وقوع حوادث و بلایا و با حضور مدیران ارشاد واحدهای عملیاتی، در تنگستان برگزار شد.

انتهای پیام/ ن.ا 3010

آخرین اخبار حوزه سلامت را از ما بخواهید
منبع خبر:
وب دا
   تاریخ: ۰۸:۵۴ - ۱۳/۰۹/۱۴۰۱   بازدید: ۱۷۷