دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

ایجاد «شبكه ملی اعتبار» برای واریز زودتر از موعد «یارانه ها»/خرید 11 كالای اساسی با این اعتبار
 
وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی، با اشاره به ایجاد «شبكه ملی اعتبار» به منظور واریز «یارانه»، زودتر از موعد به حساب افراد یا به حساب «پشتیبان» آنها، گفت: آنهایی كه احساس می كنند نیاز به یك پشتیبان برای خرید 11 قلم از كالاهای اساسی دارند، قبل از موعد مقرر واریزی یارانه ها می توانند از این شبكه ...
ایجاد «شبكه ملی اعتبار» برای واریز زودتر از موعد «یارانه ها»/خرید 11 كالای اساسی با این اعتبار به گزارش ایسنا، سید صولت مرتضوی در حاشیه مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری و نیز تقدیر از آثار برتر علمی در حوزه ماموریت های مجموعه وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران اظهار كرد: سامانه ای تحت عنوان "شبكه ملی اعتبار" ایجاد شده است كه بنا بر این شده به صورت نمونه در برخی استان ها یارانه مردم را زودتر از موعد به حساب آنها یا حساب پشتیبان واریز كنیم.

وی با بیان اینكه آنهایی كه احساس می كنند نیاز به یك پشتیبان برای خرید 11 قلم از كالاهای اساسی دارند، قبل از موعد مقرر واریزی یارانه ها می توانند از این شبكه اعتباری پشتیبان استفاده كنند، توضیح داد: اگر هم افراد تحت هر شرایطی تشخیص دادند نیاز به پولشان دارند، نیاز نیست از این طریق خرید كنند و پول را برای كار دیگر می خواهند، در فرجه مقرر كه یارانه ها به حساب همه مردم واریز می شود، می توانند یارانه نقدی خود را بردارند.

وزیر كار، تعاون و رفاه اجتماعی در پاسخ به این سوال كه این طرح در كدام استان ها اجرا شده است؟، عنوان كرد: در حال آزمایش است. بعدا نتایج آن اعلام می شود. چند شهرستان را نمونه انجام داده ایم كه موفقیت آمیز بوده است. مرحله استانی را انجام می دهیم و بعد از مرحله استانی، ارزیابی و تصمیم گیری خواهیم كرد. همكاران در حال آماده كردن زیر ساخت ها هستند.

مرتضوی همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر پیگیری جاماندگان تحت پوشش بهزیستی برای دریافت سهام عدالت، افزود: همه كسانی كه حقوقی دارند قطعا می توانند به دستگاه های اجرایی مرتبط مراجعه و اگر خدایی ناخواسته جا مانده یا حقی از آنها تضییع شده باشد، حتما اعاده خواهد شد.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۱۱:۰۰ - ۲۲/۰۹/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۲