دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

پیام تبریك معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم بهزیستی به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی دانشگاه علوم بهزیستی؛

پیام تبریك معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم بهزیستی به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با انتشار پیام، فرارسیدن سالروز ولادت حضرت علی (ع)، روز پدر و روز «مددكاری اجتماعی» را به تمامی كاركنان، اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه تبریك گفت.

به گزارش وبدای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی بنقل از مفدا؛ متن پیام دكتر "حسن شاكری " به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حقُّ علیٍّ علی هذهِ الاُمّةِ كحَقِّ الوالِدِ علی وَلَدِهِ.

حقّ علی بر این امّت همچون حقّ پدر است بر فرزندش.

پیامبر بزرگ اسلام(ص)

ماه رجب، ماه نزول رحمت الهی و ماه اجابت دعاست و ایزد منان با حكمت بی منتهای خود، میلاد فرخنده یاور همیشگی پیامبر گرامی اسلام (ص)، امام علی (ع) را در این ماه عزیز قرار داده تا محبت خود را در این ماه بر عرشیان و فرشیان تمام نماید

بی تردید حضرت علی (ع) در ترویج و گسترش دین مبین اسلام و ارزش های الهی و توحیدی آن نقش بسزایی داشته و عدالت بزرگترین شاخص بزرگ مردی است كه در مسند قضاوت هیچگاه از آن عدول نكرد و همواره پیروان خود را به این امر الهی فرا خواند.

اینجانب میلاد مولای متقیان حضرت علی (ع) و روز "مددكاری اجتماعی" ،"روز پدر"را به همه پدران و دانشگاهیان دانشگاه علوم بهزستی و توانبخشی تبریك عرض نموده، پیروزی و سلامتی شما و خانواده گرانقدرتان را همواره از خدای سبحان مسألت می نمایم.

امید است با استعانت از خداوند منان، جامعه اسلامی با سرلوحه قرار دادن منش و سیره زندگانی حضرت علی(ع) و ائمه اطهار(ع) و تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در تحكیم حكومت عدل الهی پیروز و سرافراز باشد.

دكتر حسن شاكری

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه
   تاریخ: ۱۶:۰۱ - ۰۷/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۵۰