دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳

وب دا - لزوم هم افزایی در راستای بهبود محیط های دانشجویی و فرهنگی
 
در راستای هماهنگی و تسهیل مشاركت های مردمی و خیرین به منظور ارتقای نظام سلامت، نشست هم افزایی معاونت های دانشجویی و فرهنگی دانشگاه های علوم پزشكی قطب 10 كشور با نمایندگان مجمع خیرین سلامت كشور هم زمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی و سال روز ولادت حضرت امام جواد(ع)، با مدیریت اداره كل سازمان های ...
مدیركل سازمان های مردم نهاد و خیّرین سلامت وزارت بهداشت تاكید كرد: لزوم هم افزایی در راستای بهبود محیط های دانشجویی و فرهنگی
در راستای هماهنگی و تسهیل مشاركت های مردمی و خیرین به منظور ارتقای نظام سلامت، نشست هم افزایی معاونت های دانشجویی و فرهنگی دانشگاه های علوم پزشكی قطب 10 كشور با نمایندگان مجمع خیرین سلامت كشور هم زمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی و سال روز ولادت حضرت امام جواد(ع)، با مدیریت اداره كل سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد.



به گزارش وبدا، در آغاز این نشست محمدجواد حیدری چور، مدیركل سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت، پس از خوش آمدگویی و شرح برخی از اقدامات و برنامه های حوزه اجتماعی و خیرین وزارت بهداشت، در راستای جلب و جذب مشاركت های مردمی، خیرین و مسوولیت پذیری بنگاه های اقتصادی، بر هم افزایی در راستای بهبود محیط های دانشجویی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی ایشان تاكید كرد.

در این جلسه كه با هم اندیشی معاونت های دانشجویی و فرهنگی و نمایندگان امور مشاركت های اجتماعی و خیرین دانشگاه های علوم پزشكی تهران، ایران، شهید بهشتی و علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار شد، موضوعات مورد نظر از جمله بسترسازی حضور فعالانه خیرین و نیك اندیشان در پویش ملی سخاوت كه به دعوت از خیرین در زمینه ساخت خوابگاه های دانشجویی می پردازد، بررسی شد.

هم چنین درباره دیگر برنامه ها، از جمله حضور فعالان امور جهادی و خیریه دانشجویی در ساختار شورای مشاركت های امور جوانان مجمع خیرین سلامت استان تهران، بحث و تبادل نظر شد.
گفتنی است در این نشست كه با حضور مهندس رضا محمودی، مشاور وزیر بهداشت در امور اجتماعی و دبیر كارگروه خیرین و مشاركت های مردمی، و دكتر حمیدرضا اشراقی، مدیركل دانشجویی وزارت بهداشت، برگزار شد، سید محمدطباطبایی، معاون مشاركت های اجتماعی مجمع خیرین سلامت كشور، و اعضای هیات مدیره مجمع خیرین سلامت استان تهران حضور داشتند.
منبع خبر:
وب دا
   تاریخ: ۱۰:۴۰ - ۱۶/۱۱/۱۴۰۱   بازدید: ۱۶۹