دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳

وب دا - نشست هم افزایی معاونت های دانشجویی و فرهنگی دانشگاه های علوم پزشكی قطب 10 كشور برگزارشد
 
در راستای هماهنگی و تسهیل مشاركت های مردمی و خیّرین به منظور ارتقای نظام سلامت، نشست هم افزایی معاونت های دانشجویی و فرهنگی دانشگاه های علوم پزشكی قطب 10 كشور با نمایندگان مجمع خیّرین سلامت كشور همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، با مدیریت اداره كل سازمان های مردم نهاد و خیّرین سلامت در ستاد ...
همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی؛ نشست هم افزایی معاونت های دانشجویی و فرهنگی دانشگاه های علوم پزشكی قطب 10 كشور برگزارشد
در راستای هماهنگی و تسهیل مشاركت های مردمی و خیّرین به منظور ارتقای نظام سلامت، نشست هم افزایی معاونت های دانشجویی و فرهنگی دانشگاه های علوم پزشكی قطب 10 كشور با نمایندگان مجمع خیّرین سلامت كشور همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، با مدیریت اداره كل سازمان های مردم نهاد و خیّرین سلامت در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد.



به گزارش وبدا، محمدجواد حیدری پور، مدیركل سازمان های مردم نهاد و خیّرین سلامت در نشست هم افزایی معاونت های دانشجویی و فرهنگی دانشگاه های علوم پزشكی قطب 10 كشور، ضمن تشریح برخی از اقدامات و برنامه های حوزه اجتماعی و خیّرین وزارت بهداشت، در راستای جلب و جذب مشاركت های مردمی، خیّرین و مسئولیت پذیری بنگاه های اقتصادی، بر هم افزایی در راستای بهبود محیط های دانشجویی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی آنها، تاكید كرد.

بسترسازی حضور فعالانه خیّرین و نیك اندیشان در پویش ملی سخاوت

در این جلسه كه با هم اندیشی معاونت های دانشجویی و فرهنگی و نمایندگان امور مشاركت های اجتماعی و خیّرین دانشگاه های علوم پزشكی تهران، ایران، شهید بهشتی و علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار شد، موضوعات مورد نظر از جمله بسترسازی حضور فعالانه خیّرین و نیك اندیشان در پویش ملی سخاوت كه به دعوت از خیّرین در زمینه ساخت خوابگاه های دانشجویی می پردازد، بررسی شد.

همچنین درباره دیگر برنامه ها، از جمله حضور فعالان امور جهادی و خیریه دانشجویی در ساختار شورای مشاركت های امور جوانان مجمع خیّرین سلامت استان تهران، بحث و تبادل نظر شد.

گفتنی است، در این نشست، مهندس رضا محمودی، مشاور وزیر بهداشت در امور اجتماعی و دبیر كارگروه خیّرین و مشاركت های مردمی، دكتر حمیدرضا اشراقی، مدیركل دانشجویی وزارت بهداشت، سید محمد طباطبایی، معاون مشاركت های اجتماعی مجمع خیّرین سلامت كشور و اعضای هیات مدیره مجمع خیّرین سلامت استان تهران، حضور داشتند.
منبع خبر:
وب دا
   تاریخ: ۰۹:۵۲ - ۱۶/۱۱/۱۴۰۱   بازدید: ۱۶۰