دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳

پیام تبریك معاون توسعه مدیریت دانشگاه به مناسبت میلاد امام علی (ع) و گرامیداشت مقام پدر و روز مددكاری اجتماعی
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

پیام تبریك معاون توسعه مدیریت دانشگاه به مناسبت میلاد امام علی (ع) و گرامیداشت مقام پدر و روز مددكاری اجتماعی

دكتر مهرداد فرخی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در پیامی فرارسیدن سالروز میلاد امیر مؤمنان حضرت علی (ع) و گرامیداشت مقام والای پدر و روز مددكاری اجتماعی را به اساتید محترم و همكاران گرامی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و مراكز تابعه تبریك گفت.

به گزارش وبدای دانشگاه، متن پیام دكتر مهرداد فرخی بدین شرح است:

امام علی (ع)، مظهر بی مثالِ جوانمردی و ایمان و نقطه اوج انسانیت و عرفان است كه اندیشه و كلامِ ارجمندش، تفسیرِ شكوهمندترین ارزش ها وآرمان های بشری و تاویلِ حقیقیِ حق و كمال طلبی است. پدر معنوی یتیمان و مظلومان كه حكمت و معرفتِ متعالی اش، روح و جانِ غیرتمندانِ مؤمنِ جهان را معنا و روشنا می بخشد و زادروزش نیكوترین یادبود برای بزرگداشتِ مقام و منزلت "مرد" و "پدر" می باشد.

بدینوسیله ضمن اهدای درود و شادباش به مناسبت فرا رسیدن زادروز خجسته مولا علی (ع)؛ بزرگداشت مقام والای پدر و روز مددكاری اجتماعی را گرامی می دارم و با ادای احترام به جایگاه بلند تمامی پدران و سپاسداری از مهر و تلاش بی شائبه ی آنان، صمیمانه ترین درودها و شادباش های خویش را به همكاران ارجمندم در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و مراكز تابعه تقدیم می نمایم.

امیدوارم كه خداوند سبحان افتخار رهروی راستین از مولی الموحدین (ع) كه منظومه تمام عیارِ عدالت و انسانیت و خردورزی است را به همه ما عطا نماید و اعتبارِ درك حقیقت و حكمت و معرفت آن یگانه راهبرِ فرزانه را نصیبِ حیات مان گرداند.

دكتر مهرداد فرخی

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه
   تاریخ: ۱۲:۰۲ - ۱۶/۱۱/۱۴۰۱   بازدید: ۱۷۷