دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳

آیین نواختن زنگ انقلاب اسلامی با تجلیل از بازنشستگان مركز روانپزشكی رازی برگزار شد
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

آیین نواختن زنگ انقلاب اسلامی با تجلیل از بازنشستگان مركز روانپزشكی رازی برگزار شد

مراسم تجلیل از بازنشستگان مركز روانپزشكی رازی روز چهارشنبه همزمان با آغاز دهه مبارك فجر انقلاب اسلامی و سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن، با حضور رئیس و مدیر مركز رازی برگزار شد.

به گزارش وبدای دانشگاه بنقل از روابط عمومی مركز رازی، همزمان با آغاز دهه مبارك فجر، آیین نواختن زنگ انقلاب اسلامی با حضور دكتر امید رضائی رئیس مركز، دكتر دارائی مدیر مركز، حجت الاسلام والمسلمین سمیعی نماینده نهاد رهبری دانشگاه در مركز رازی و جمعی از مسئولان این مركز آموزشی و درمانی برگزار شد.

در این مراسم كه از ساعت 9:33 همزمان با ساعت ورود حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد، دكتر رضائی رئیس مركز در جمع صمیمی پرسنل بازنشسته واحد خدمات حضور داشتند و از زحمات بی شائبه 30 ساله این پرسنل خدوم تشكر كردند.

در ادامه این مراسم دكتر دارائی طی سخنانی در جمع همكاران بازنشسته، گفت: تكریم و تجلیل از بازنشستگان و پیشكسوتان، وظیفه همگانی است. افراد بازنشسته در دین اسلام به عنوان یك دین كامل، جایگاه بسیار بالائی دارند و بدون تردید زمانی كه بزرگان ما شاد باشند، این شادی به كل مجموعه منتقل خواهد شد.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام سمیعی مسئول دفتر نهاد رهبری در مركز رازی، در سخنانی اظهار داشت: در آیات و روایت های بسیاری بر تكریم و احترام به سالمندان تاكید شده است و در این جا لازم میدانم از بذل توجه مسئولان مركز رازی كه تمام تلاش خود را به كار گرفتند تا این مراسم بدین شكل و بسیار مبارك برگزار شود، تشكر كنم و به نوبه خودم این زحمات را ارج می نهم . ان شاالله كه این گونه مراسم تداوم و استمرار داشته باشد.

گفتنی است، در ادامه این نشست آقای علیرضا جهانمهر مسئول واحد خدمات مركز نیز از حمایت های بی دریغ دكتر رضائی و دكتر دارائی جهت برگزاری این مراسم قدردانی كرد.

در پایان مراسم نیز دكتر رضائی رئیس مركز و جمعی از مسئولان شركت كننده، ​با اعطای تقدیر نامه و هدیه، از تلاش های این قشر زحمتكش قدردانی كردند.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: زند - نعیمی پور

   تاریخ: ۱۲:۰۲ - ۱۶/۱۱/۱۴۰۱   بازدید: ۱۶۶