دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳

مقدمات همكاری مشترك بین بیمارستان توانبخشی رفیده و شهرداری منطقه یك تهران فراهم شد
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

مقدمات همكاری مشترك بین بیمارستان توانبخشی رفیده و شهرداری منطقه یك تهران فراهم شد

گروه مدیریت بحران شهرداری منطقه یك و معاون شهرداری ناحیه 8 این منطقه، با حضور در بیمارستان توانبخشی رفیده و نشست مشترك با مسئولان این بیمارستان، بر تفاهم اولیه، تسهیل و گسترش همكاری های مشترك تاكید كردند.

به گزارش وبدای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی بنقل از روابط عمومی بیمارستان رفیده، در این جلسه دكتر محمد صیادنصیری رئیس بیمارستان ضمن معرفی بیمارستان توانبخشی رفیده و خدمات تخصصی آن گفت: این بیمارستان آماده همكاری با شهرداری در حوزه های مختلف از جمله ارائه خدمات توانبخشی به كارمندان شهرداری و بازنشستگان آن در قالب تفاهم نامه همكاری است.

كیوان فاتحی منش رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری منطقه یك طی سخنانی در این نشست، ضمن تشكر از خدمات تخصصی بیمارستان رفیده گفت: آماده همكاری مشترك در زمینه های مختلف مانند مدیریت بحران، نصب تابلوهای راهنمای ترافیكی بیمارستان در منطقه، مانورها، مباحث آموزشی و ایمنی بیماران هستیم.

مهدی رضایی معاون شهرداری ناحیه 8 منطقه یك نیز در این جلسه، با تاكید بر گسترش همكاری های دو طرف، آمادگی شهرداری ناحیه برای همكاری با بیمارستان توانبخشی رفیده در زمینه های مختلف همچون " ترمیم آسفالت محوطه بیمارستان، برف روبی محوطه، برگزاری ورزش های همگانی، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری جشن های مناسبتی، نصب تابلوها و بیلبوردها " را اعلام كرد.

در این جلسه مقرر شد تا دو طرف، موارد مورد نظر خود را در قالب تفاهم نامه عملیاتی آماده كنند و در جلسه آتی با حضور شهردار منطقه یك تهران، مورد بررسی و تایید قرار دهند.

شایان ذكر است، دكتر وحید دل شاد مدیر و دكتر نادر مجیدی دبیر كمیته حوادث و بلایای بیمارستان توانبخشی رفیده، و نیما رضوانی مسئول روابط عمومی مدیریت بحران شهرداری منطقه یك و مجید اشراقی عضو پیشگیری مدیریت بحران شهرداری منطقه یك نیز در این نشست حضور داشتند.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: شاهی - نعیمی پور

   تاریخ: ۱۲:۰۲ - ۱۶/۱۱/۱۴۰۱   بازدید: ۱۷۷