دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳

آخرین مهلت ارسال پیشنهادها به اولین جشنواره "مدیریت دانش و نظام پیشنهادات"، 20 بهمن ماه است
 
سرپرست مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی:

آخرین مهلت ارسال پیشنهادها به اولین جشنواره "مدیریت دانش و نظام پیشنهادات"، 20 بهمن ماه است

اولین جشنواره « مدیریت دانش و نظام پیشنهادات » در تاریخ 9 اسفندماه سال جاری در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار می شود و مهلت ارسال پیشنهادها به این جشنواره، 20 بهمن ماه جاری تعیین شده است.

دكتر محمد عزیزی فهلیانی سرپرست مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در خصوص این جشنواره به خبرنگار وبدای دانشگاه گفت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی به لحاظ نوع اهداف، فعالیت، اهمیت و گستردگی حوزه های مختلف متخصصان، كارشناسان و مدیران با تجربیات گوناگون، عملا" سعی می كند از تجارت و دانش آموخته ها بهره مند شود.

وی افزود: در عصر حاضر به جریان انداختن نظام مند دانش، بر كل فعالیت های یك سازمان و بر یكایك اجزای سازمان، تاثیر دارد و موجب افزایش اثربخشی و بهره وری آن می شود و در این راستا یكی از كارها كه در تامین اهداف كمك می كند، مدیریت دانش و نظام پیشنهادات است، نظام پیشنهادها در واقع زیر مجموعه مدیریت دانش است و مدیریت دانش به معنای " در دسترس قراردادن نظام مند اطلاعات و تجربیات " می باشد، به گونه ای كه به هنگام نیاز، در اختیار نیازمندان قرار می گیرد تا بتوانند فعالیت روزمره را پیش ببرند و برای آینده، برنامه ریزی داشته باشند.

دكتر عزیزی گفت: اطلاعات، درس آموخته ها و تجربیات هر حوزه، ارزشمندترین و راهبردی ترین دارایی یك سازمان محسوب می شود و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی كه در حوزه های گوناگون نظیر پیشگیری، درمان و توانبخشی فعالیت دارد، درصدد است تا در راستای ارتقای سازمان، از این آموخته ها استفاده كند.

وی تصریح كرد: دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی زیر مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی است و تمام تلاش خود را می كند تا از درس آموخته ها در راستای ارتقای دانشگاه بهره مند شود، رسالت دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی به عنوان یك دانشگاه، خاص و منحصر بفرد است و به همین خاطر پیشنهادهای همكاران در حوزه دانشگاه و متناسب با رسالت های دانشگاه، مهم است و محورهای اولین جشنواره مدیریت و نظام پیشنهادات نیز در همین راستاست.

دكتر عزیزی اظهارداشت: دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، دبیرخانه دائمی و منسجم نظام پیشنهادات با مسئولیت رئیس دانشگاه را دارد و سعی شده تا مدیریت دانش در حوزه های مختلف عملا" ارزیابی شده و در صورت كاربردی و مفید بودن برای دانشگاه، اجرایی شود.

سرپرست مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه در ادامه، افزود: محورهای جشنواره نظام پیشنهادها در بخش های « مدیریت بهینه مالی، فیزیكی و انسانی، مدیریت بهینه انرژی، فراهم آوردن سازو كار جذب منابع مالی در حوزه های مختلف دانشگاه، استقرار رویكرد نظام الكترونیك در دانشگاه، ارتقای بهره وری و بهبود كیفیت، استفاده از رویكردهای نوین در پایش و ارزیابی عملكرد، ارتقای امكانات رفاهی برای كاركنان، مداخلات جامعه محور ( پاسخگو ) در حوزه توانبخشی و سلامت اجتماعی، ارتقای سطح سلامت كاركنان و توسعه و بهبود فرهنگ سازمانی دانشگاه » است.

دكتر عزیزی، « حركت به سمت دانشگاه نسل نو، فراهم آوردن ساز و كار جذب منابع مالی در حوزه های مختلف دانشگاه، استقرار رویكرد نظام الكترونیك در دانشگاه ، ارتقای بهره وری و بهبود كیفیت، مدیریت بهینه مالی، فیزیكی و انسانی ، مدیریت بهینه انرژی ، استفاده از رویكردهای نوین در پایش و ارزیابی عملكرد، ارتقای امكانات رفاهی و سطح سلامت كاركنان برای كاركنان، دسترسی و بهره مندی عادلانه از خدمات نظام سلامت، پدافند غیر عامل در زمان بحران ها، مدیریت حوادث و بلایا، توسعه و تقویت شركت های دانش بنیان توانبخشی و توسعه و بهبود فرهنگ سازمانی دانشگاه » را از دیگر محورهای جشنواره مدیریت دانش عنوان نمود.

وی با اشاره به اینكه برگزاری اولین جشنواره مدیریت دانش و نظام پیشنهادات در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: پیشنهادهای كاركنان اعم از اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی در حوزه توانبخشی، اداری، مالی و ... كه از اهمیت ویژه برای رئیس دانشگاه و هیات رئیسه برخوردار است و در پیشبرد اهداف دانشگاه، كارایی دارد، در سامانه ثبت می شود.

وی مهلت ارسال پیشنهادها به اولین جشنواره مدیریت دانش و نظام پیشنهادات را 20 بهمن ماه ذكر كرد و افزود: علاقه مندان می توانند برای ثبت پیشنهادهای خود به سایت جشنواره مدیریت دانش، به آدرس km.behdasht.gov.ir و سایت جشنواره نظام پیشنهادات به نشانی sus.behdasht.gov.ir مراجعه نمایند.

سرپرست مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه همچنین اظهار داشت: تا روز برگزاری جشنواره ( 9 اسفندماه سال جاری ) فرصت است كه دبیرخانه مدیریت دانش و نظام پیشنهادات، پیشنهادهای دریافتی را ارزیابی كند و برای برگزیدگان آنها، جوایز ارزنده و گواهی آموزشی درنظر بگیرد.

وی در پایان این گفت وگو افزود: دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، متعلق به همه كاركنان و همه كشور است و هیات رئیسه دانشگاه تمایل دارد تا پیشنهادات و تجربیات همكاران در حوزه های مختلف در راستای ارتقای دانشگاه لحاظ شود و در سطوح اجتماعی نیز شاهد ارائه خدمات بهتر و بیشتر به جامعه باشیم.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: گلرخ - نعیمی پور
   تاریخ: ۱۵:۱۱ - ۱۷/۱۱/۱۴۰۱   بازدید: ۳۱۳