دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳

گزارش استاندار ایلام از اربعین 1401 در نشست درس آموخته های نظام سلامت در تجمعات انبوه
 
استاندار ایلام در نشست تخصصی «درس آموخته های نظام سلامت در مدیریت تجمعات انبوه با تاکید بر مراسم اربعین حسینی(ع) گزارشی از فعالیت های انجام گرفته در اربعین امسال را ارائه کرد.
به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا امروز دوشنبه یکم اسفند ماه 1401 در نشست کمیته بهداشت و درمان ستاد مرکزی اربعین کشور که با موضوع «درس آموخته های نظام سلامت در تجمعات انبوه با تاکید بر مراسم اربعین» و با حضور استانداران خوزستان، کرمانشاه، خراسان رضوی، آذربایجان غربی، کردستان و سیستان و بلوچستان و دست اندرکاران اربعین در محل سالن اجتماعات دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت برگزار شد، حضور یافت.

استاندار ایلام در این همایش ضمن ارائه گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده در بخش های مختلف از جمله؛ راه، آب و فاضلاب، برق و دیگر زیرساخت ها، از زحمات مردم و مسئولان استان ایلام به دلیل استقبال و پذیرایی از زائران اربعین حسینی علیه السلام تقدیر کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: با وجود همه مشکلات و محدودیت ها، در اربعین امسال کمبود آب و قطعی برق وجود نداشت.

بهرام نیا همچنین از خدمات هلال احمر، اورژانس و تیم های پزشکی مستقر تقدیر و تشکر کرد که علی رغم افزایش تردد زوار و نیز گرمای بی سابقه حتی یک مورد فوتی نیز بر اثر گرمازدگی نداشته ایم.

استاندار ایلام در پایان خواستار تخصیص و افزایش اعتبار برای اربعین حسینی سال آینده در بودجه سال 1402 شد.

در این جلسه از زحمات بهرام نیا استاندار ایلام و دست اندرکاران اربعین حسینی علیه السلام تقدیر شد.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۱۴:۱۵ - ۰۱/۱۲/۱۴۰۱   بازدید: ۱۵۸