دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳

وب دا - بیمارستان دکتر بهشتی تنها مرکز ارائه خدمات تخصصی روانپزشکی در استان است
 
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی به عنوان تنها مرکز ارائه خدمات تخصصی روانپزشکی در راستای تأمین حفظ و ارتقای سطح سلامت روان مردم استان فعالیت می کند.
وبدا - زنجان بیمارستان دکتر بهشتی تنها مرکز ارائه خدمات تخصصی روانپزشکی در استان است
مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی به عنوان تنها مرکز ارائه خدمات تخصصی روانپزشکی در راستای تأمین حفظ و ارتقای سطح سلامت روان مردم استان فعالیت می کند.



به گزارش پایگاه خبری وبدا- زنجان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، عصر 29 بهمن ماه و در روز عید سعید مبعث، به منظور ارزیابی و بررسی روند ارائه خدمت در بیمارستان بهشتی، به صورت سرزده از بخش های مختلف این بیمارستان بازدید کرد.

در این بازدید دکتر حسن بختیاری با همراهی دکتر رضا پیرزه، رئیس بیمارستان بهشتی و سایر مسئولان دانشگاه، ضمن گفتگو با کادر درمان و بررسی نحوه ارائه خدمات، بر خدمت رسانی مطلوب به بیماران تأکید کرد.

گفتنی است بیمارستان شهید دکتر بهشتی قدیمی ترین بیمارستان استان است که در سال 1316 با 276 تخت مصوب به عنوان بیمارستان اصلی شهر تأسیس گردید. اما در طی سال های متمادی با انتقال بخش های این مرکز به سایر مراکز به خصوص انتقال بخش های قلب، CCU و عفونی در سال 1387 این مرکز عملاً به یک بیمارستان تک تخصصی تبدیل گردید و در نهایت این مرکز در سال 1397 مجوز بیمارستان روانپزشکی با 117تخت مصوب از وزارت بهداشت در خدمت همشهریان و هموطنان گرامی می باشد.

مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی به عنوان تنها مرکز ارائه خدمات تخصصی روانپزشکی در راستای تقویت نقش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان در تأمین حفظ و ارتقای سطح سلامت روان مردم استان و سایر مراجعین آموزش و تربیت نیروی انسانی مورد نیاز در رشته های روانپزشکی و روانشناسی بالینی فعالیت می کند.

در این بیمارستان علاوه بر بخش های اعصاب و روان مردان و زنان، بخش نوروتیک (بیمارانی بستری می شوند که نسبت به بیماری خود بصیرت و آگاهی دارند) خدمات پاراکلینکی، توانبخشی و مشاوره نیز ارائه می شود.

همچنین درمانگاههای تخصصی موجود در این مرکز شامل: اعصاب و روان، گوش و حلق و بینی، اطفال، پوست و مو، قلب و عروق، جراحی قلب و عروق، عفونی، داخلی، فوق تخصص اطفال، مغز و اعصاب، ارولوژی، کلینیک سلامت جنسی، زنان و زایمان و کلینیک سلامت روان جامعه نگر می باشد.
منبع خبر:
وب دا
   تاریخ: ۱۳:۵۱ - ۳۰/۱۱/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۶