دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

موفقیت ایران در ساخت دستگاه انرژی درمانی برای نخستین بار در جهان
 
متخصصان یك شركت دانش بنیان در ایران برای نخستین بار در جهان موفق به ساخت دستگاه انرژی درمانی(هیگز) برای درمان 3 بیماری رایج به ویژه در خانم ها شدند.
موفقیت ایران در ساخت دستگاه انرژی درمانی برای نخستین بار در جهان
متخصصان یك شركت دانش بنیان در ایران برای نخستین بار در جهان موفق به ساخت دستگاه انرژی درمانی(هیگز) برای درمان 3 بیماری رایج به ویژه در خانم ها شدند. - اخبار اجتماعی -
به گزارش خبرنگار علمی خبرگزاری تسنیم؛ متخصصان یك شركت دانش بنیان در ایران برای نخستین بار در جهان موفق به ساخت دستگاه انرژی درمانی (هیگز) برای درمان 3 بیماری رایج به ویژه در خانم ها شدند.

"مصطفی فرهی" قائم مقام یك شركت دانش بنیان درباره ساخت این دستگاه و ویژگی های آن اظهار كرد: این دستگاهی كه ساخته شده، "CE" برای آن گرفته شده و وارد بازار شده است و این دستگاه می تواند بیمار را از اتاق عمل بی نیاز كند كه این كار با هزینه های بسیار پایین انجام می شود.

وی ادامه داد: این دستگاه هم اكنون در بیمارستان شهدای تجریش، بیمارستان امام خمینی و دانشگاه علوم پزشكی مشهد مورد استفاده قرار گرفته و قرار است با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بازار های شرق آفریقا، اوراسیا و چین را هم مورد هدف قرار دهد.

این دستگاه توسط یك تیم دانش بنیان داخلی ساخته شده و اجزای مختلفی نیز دارد، در واقع این دستگاه "ریدو فروكرونسی" است كه به واسطه ویژگی های خاص خود در درمان، توانسته است موفقیت بسیار بالایی در مشكلات مربوط به كف لگن در مورد خانم ها بدست بیاورد.

این دستگاه یك انرژی درمانی به نام "ریدو فروكرونسی دارد" كه این انرژی به واسطه برنامه ریزی ها و نرم افزارهای مهندسی كه دارد در طی جلسه درمانی كه به مدت 20 دقیقه الی نهایتاً 40 دقیقه به طول می انجامد، به عضلات كف لگن بیمار، تابانده می شود و براساس پروتكلی كه داریم، بیماری ها درمان می شود.

افرادی كه عفونت های مكرر داشته و به واسطه آنتی بیوتیك ها و داروهای مختلف به درمان مناسب و قطعی نرسیده اند، ما می توانیم به كمك این درمان، به نتایج خوب و عالی برسیم ضمن اینكه این دستگاه نیاز به عمل جراحی و نیاز به بی حسی نداشته و كاملاً بدون درد است و بیمار بعد از انجام این كار به راحتی می تواند به كارهای روزمره ی خود ادامه بدهد.

این دستگاه توسط یك تیم متشكل از متخصصان علوم پزشكی، مهندسی مكانیك و مهندسی پزشكی ساخته شده است و با طراحی و ساخت این دستگاه توسط این شركت دانش بنیان، هزینه درمان انواع بیماری های زنان، فیزیوتراپی و اورولوژی به كمتر از 60 درصد رسیده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (كلیك كنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در كانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (كلیك كنید)

ممانعت شتاب دهنده ها از خروج ارز دارویی از كشور
واردات بیش از یك میلیارد دلار مواد اولیه دارویی با وجود امكان تولید داخل
منبع خبر:
تسنیم
   تاریخ: ۱۰:۳۵ - ۰۹/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۶۳