دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳

نظام پیشنهادات، پلی برای اصلاح فرایند و افزایش بهره وری دانشگاه است
 
در اولین جشنواره مدیریت دانش و نظام پیشنهادات، مطرح شد:

نظام پیشنهادات، پلی برای اصلاح فرایند و افزایش بهره وری دانشگاه است

نظام پیشنهادات می تواند پلی برای اصلاح فرایند، اثرگذاری و افزایش بهره وری دانشگاه باشد و منجر به فعالیت های بهتر خانواده دانشگاه و توسعه آن باشد.

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه، دکتر سیدعلی حسینی سرپرست دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در اولین جشنواره مدیریت دانش و نظام پیشنهادات، ضمن تبریک اعیاد بزرگ شعبانیه گفت: موضوع نظام پیشنهادات، موضوع خوبی است و امروزه در دانشگاه های نسل نو مطرح هستند، دانشگاه هایی که صرفا" کار آموزش و تحقیق انجام نمی دهند، بلکه به سمت دانشگاه های فناورمحور، دانش بنیان و خلاق پیش می روند و تلاش برای افزایش بهره وری، تحقیقات و کارهای تخصصی، بدون کارایی نیست .

وی افزود: دانشگاه های مطرح جهان، بودجه دولتی نمی گیرند، در صورتی که ما صد درصد از بودجه دولتی استفاده می کنیم، دانشگاه های نسل نو بواسطه خلق ثروت، استقلال دارند و برنامه ریزی هایی دارند که چطور بعد از فارغ التحصیلی دانشجویان به سمت خلاقیت و بهره وری بروند و همه منابع انسانی نیز در مسیر بهره وری نقش آفرینی می کنند .

دکتر حسینی ادامه داد: با خلق ثروت و جنبه های مدیریتی در جهت کاهش هزینه، می توان محصول قابل قبول اجرایی و کاربردی ارائه کرد .

وی همچنین اظهار داشت: در بحث تولید محصول، دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با بسته های پیشنهادی، راهنماهای بالینی حوزه تخصصی در چارچوب علمی که مورد بهره برداری باشد، می تواند نقش آفرینی کند .

سرپرست دانشگاه افزود: راهنماهای بالینی با ارزش افزوده بالایی که دارند، در حوزه هایی نظیر اتیستیک و مسائل مرتبط ، می توانند اثرگذار باشند.

دکتر حسینی گفت: فعالیت های ما وابسته به درآمدهای دولت است و باید همگی تلاش کنیم تا در نظام پیشنهادات، پروپوزال قابل قبولی که منجر به اصلاح فرآیند می شود و اثرگذاری و افزایش بهره وری دانشگاه را به دنبال دارد، ارائه کنیم .

وی، پیشنهادات اثربخش را زمینه ساز ارتقای عملکرد در معاونت ها و واحدهای گوناگون دانشگاه و اصلاح فرآیند، سازماندهی بهتر، مدیریت و ارتقای عملکرد دانشگاه دانست .

در ادامه، وی ضمن تشکر از کارکنان دانشگاه و تبریک به نفرات برگزیده این جشنواره اظهار داشت: تقدیر از پیشنهادات خوب است، اما باید پیشنهادات را به سمتی جهت دهی کنیم که درون سیستم کاری ما، با تجزیه و تحلیل بلند مدت، پیشنهادات کاربردی که منجر به حل مساله می شوند را مطرح کنیم .

دکتر حسینی در پایان افزود: طی روزهای آینده عید بزرگ نیمه شعبان و بعد از آن، ماه مبارک رمضان و عید نوروز را خواهیم داشت و ضمن تبریک به همگی، از خانواده دانشگاه تقاضا دارم در ماه رمضان برای همدیگر و عظمت اسلام، دعا کنیم و ان شاالله که در سال جدید، شاهد اخبار خوب و خوش در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی باشیم.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: گلرخ - نعیمی پور
   تاریخ: ۱۰:۱۴ - ۱۰/۱۲/۱۴۰۱   بازدید: ۱۶۶