دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳

سرپرست جدید مرکز پزشکی-توانبخشی نظام مافی معرفی شد
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

سرپرست جدید مرکز پزشکی-توانبخشی نظام مافی معرفی شد

دکتر " فرهاد آزادی " مدیر توانبخشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، با حفظ سمت، مسئولیت سرپرستی مرکز پزشکی-توانبخشی نظام مافی را به عهده گرفت.

به گزارش وبدای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، سرپرست جدید مرکز پزشکی-توانبخشی نظام مافی، طی مراسمی با حضور معاون درمان و توانبخشی دانشگاه و جمعی از مدیران این معاونت، معرفی و در این مراسم، از خدمات دکتر محمدهادی موسویان سرپرست سابق مرکز نظام مافی قدردانی شد.

براساس این گزارش، دکتر فریدون لایقی معاون درمان و توانبخشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در این مراسم، با اعطای لوح سپاس به دکتر موسویان، از خدمات ارزنده ایشان در دوران سرپرستی مرکز نظام مافی تشکر و قدردانی کرد.

لازم به ذکر است، کلینیک پزشکی - توانبخشی نظام مافی، که در موقوفه مرحوم نظام مافی در منطقه غرب تهران واقع شده است، تحت پوشش دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و نظارت وزارت بهداشت، علاوه بر خدمات تخصصی توانبخشی مانند " فیزیوتراپی، کاردرمانی، ارتوپدی فنی، گفتاردرمانی، بینایی سنجی، شنوائی سنجی و تجویز سمعک، روانشناسی و مشاوره "، به ارائه خدمات حوزه پزشکی همچون " ارتوپدی، قلب و عروق، داخلی، زنان و زایمان، اورولوژی، نورولوژی، دندانپزشکی، روانپزشکی و پزشکی عمومی " نیز می پردازد و از امکانات آزمایشگاه و داروخانه نیز برخوردار است.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: آشوری - نعیمی پور
   تاریخ: ۱۵:۳۷ - ۱۳/۱۲/۱۴۰۱   بازدید: ۱۵۴