دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳

وب دا - فرماندار شهرستان شمیرانات از بخش های مختلف بیمارستان توانبخشی رفیده دیدن کرد
 
دکتر مجتبی ذاکریان فرماندار شهرستان شمیرانات با حضور در بیمارستان توانبخشی رفیده، از بخش های مختلف این بیمارستان منحصربفرد دیدن کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛ فرماندار شهرستان شمیرانات از بخش های مختلف بیمارستان توانبخشی رفیده دیدن کرد
دکتر مجتبی ذاکریان فرماندار شهرستان شمیرانات با حضور در بیمارستان توانبخشی رفیده، از بخش های مختلف این بیمارستان منحصربفرد دیدن کرد.

فرماندار شهرستان شمیرانات از بخش های مختلف بیمارستان توانبخشی رفیده دیدن کرد

به گزارش روابط عمومی بیمارستان رفیده؛ دکتر ذاکریان سپس در نشست مشترک با مسئولان بیمارستان، از اهم فعالیت ها، نیازها و چالش های پیش روی بیمارستان مطلع شد و راهکارهای مرتبط با این مسایل را ارائه داد.

فرماندار شمیرانات همچنین، حمایت حداکثری مجموعه فرمانداری از اهداف و برنامه های بیمارستان را اعلام کرد.

دکتر محمد صیادنصیری رییس بیمارستان توانبخشی رفیده نیز در سخنانی، با عرض خیرمقدم به فرماندار شمیرانات، اهم فعالیت های در حال انجام بیمارستان را شرح داد و به چالش های اصلی پیش رو اعم از منابع مالی، بودجه های تخصیصی، بازسازی و اجرای طرح توسعه بیمارستان اشاره کرد.

وی با بیان اقدامات ارزشمند خیرین در تجهیز برخی بخش ها، تهیه برخی اقلام پزشکی و کمک های نقدی عام المنفعه، خواستار حمایت مسئولان نهادها و دستگاه های منطقه شمیرانات از این فعالیت ها شد.

دکتر وحید دل شاد مدیر بیمارستان با اشاره به سوابق علمی و اجرایی فرماندار شهرستان و حسن آشنایی ایشان با حوزه توانبخشی، تعامل آتی مجموعه فرمانداری و سایر دستگاه های استانی و شهرستانی را مطلوب و اثر گذار دانسته و در مباحث مربوط به اصلاح ساختار فیزیکی و نیل به استاندارد سازی مطلوب ابراز نظر نمود.

وی درخصوص اجرای طرح توسعه بیمارستان رفیده، خواستار اتخاذ تصمیم در رده های حاکمیتی و حمایت فرمانداری در پیگیری این امر مهم شد.

حجت الاسلام علی اکبر اسدی نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری و امام جماعت بیمارستان، پیشنهاد گسترش فعالیت های خیریه در قالب مجمع خیرین که برخوردار از امکانات مالی مطلوب باشد را مطرح، و ثمرات آن را راهگشای بخشی از امور دانست.

امیرحسین محمدی مسوول دفتر خیریه بیمارستان نیز طی سخنانی از فعالیت های یک ساله دفتر خیریه در حمایت از بیماران کم بضاعت و نیازمند سخن به میان آورد و به ادامه فعالیت ها در راستای جذب مشارکت های مردمی اشاره نمود.

با جمع بندی مباحث مطرح شده، مقرر شد؛ فرماندار شمیرانات نسبت به پیگیری موضوع اسکان بیماران و خانواده های کمتر برخوردار شهرستانی برای مدت زمانی که امور درمانی و توانبخشی بیماران انجام شود، برگزاری نشست های مستمر با معتمدین محلی در راستای جلب مشارکت خیرین و اجرای طرح توسعه بیمارستان، قول مساعد داد و طرح مسایل و چالش های بیمارستان در قالب مکاتبه ای از سوی بیمارستان را لازم دانست.

گفتنی است که دکتر مجتبی ذاکریان فرماندار شمیرانات در زمان حضور در بخش های بستری و درمانی بیمارستان رفیده، با مشاهده رضایتمندی بیماران از نتایج مثبت روند درمانی و توانبخشی، ابراز خرسندی کرد و برای کلیه کادر درمان و کارکنان بیمارستان، آرزوی موفقیت نمود.

بیمارستان توانبخشی " رفیده "، با 80 تخت بستری، تنها بیمارستان تخصصی توانبخشی در کل کشور است که تحت پوشش دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، با بهره گیری از توان تخصصی اعضای هیات علمی دانشگاه و بکارگیری تجهیزات پیشرفته، انواع خدمات تخصصی حوزه توانبخشی را براساس استانداردهای روز دنیا، با تعرفه های دولتی در دو فاز بستری و سرپایی، به بیماران، افراد دارای معلولیت و نیازمندان ارائه می دهد.

انتهای پیام /



تهیه و تنظیم خبر: زنگنه – نعیمی پور
منبع خبر:
وب دا
   تاریخ: ۱۲:۴۵ - ۱۳/۱۲/۱۴۰۱   بازدید: ۱۶۶