دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳

کنفرانس علمی " هموویژولانس با تاکید بر عوارض ناشی همولیز "، روز دوشنبه برگزار می شود
 
بیمارستان توانبخشی رفیده برگزار می کند؛

کنفرانس علمی " هموویژولانس با تاکید بر عوارض ناشی همولیز "، روز دوشنبه برگزار می شود

کنفرانس علمی " هموویژولانس با تاکید بر عوارض ناشی همولیز "، روز دوشنبه (22 اسفندماه) با سخنرانی اعضای هیات علمی دکتر الهه کیهانی (متخصص علوم آزمایشگاهی) و دکتر شمعانه محمدی (متخصص حوزه پرستاری) و محسن رکنی (متخصص ایمنولوژی)، در بیمارستان توانبخشی رفیده برگزار می شود.

به گزارش وبدای دانشگاه بنقل از روابط عمومی بیمارستان رفیده، این کنفرانس علمی که دارای امتیاز آموزش مداوم برای گروه های پزشکان و پرستاران می باشد، از ساعت 9 الی 12 در بیمارستان توانبخشی رفیده برگزار خواهد شد.

این گزارش همچنین حاکیست که علاقه مندان برای شرکت در این کنفرانس، می توانند از طریق لینک برگزاری کلاس مجازی به نشانی connect.uswr.ac.ir/re اقدام کنند و برای ثبت نام در سامانه آموزش مداوم جامعه پزشکی و دریافت امتیاز بازآموزی نیز به (شماره شناسه 194011)IRCME.ir توجه داشته باشند.

گفتنی است که این کنفرانس علمی در سه بخش تحت عناوین « آشنایی با عوارض هموویژولانس و هملولیز ناشی از ترانسفوزیون خون، اصول ایمنولوژی در ترانسفوزیون خون، و مراقبت های پرستاری در مواجهه با واکنش های همولیز ناشی از ترانسفوزیون خون » توسط اساتید و متخصصان ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم اطلاعیه: زنگنه - نعیمی پور
   تاریخ: ۰۳:۵۸ - ۲۱/۱۲/۱۴۰۱   بازدید: ۱۵۲