دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

تمرین مقابله با آتش سوزی احتمالی و تخلیه اضطراری بیمارستان توانبخشی رفیده برگزار شد
 
به میزبانی و نظارت سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران؛

تمرین مقابله با آتش سوزی احتمالی و تخلیه اضطراری بیمارستان توانبخشی رفیده برگزار شد

تمرین دور میزی برای سناریوی آتش سوزی و تخلیه اضطراری بیمارستان توانبخشی رفیده، روز یکشنبه با هدف آمادگی در مقابله با حوادث آتش سوزی، به میزبانی و نظارت سازمان « مدیریت بحران شهرداری تهران » در سالن جلسات ناحیه 8 منطقه یک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان رفیده؛ این تمرین با حضور نمایندگانی از سازمان های امداد رسان و پشتیبان شامل سازمان های آتش نشانی، اورژانس تهران، اداره برق -گاز، امور اصناف و آبفای منطقه یک تهران، معاونت بهداشتی منطقه یک شهرداری تهران و سایر ارگان ها با حضور دکتر وحید دل شاد مدیر و نادر مجیدی دبیر کمیته مدیریت خطر بیمارستان توانبخشی رفیده برگزار شد.

به گفته نادر مجیدی دبیر کمیته مدیریت خطر بیمارستان رفیده، در این جلسه سناریوی آتش سوزی بیمارستان و اقدامات مورد نیاز جهت اطفای حریق و تخلیه اضطراری، هماهنگی، هدایت و انجام عملیات امداد و نجات و همچنین انتقال بیماران به سایر مراکز پشتیبان تمرین گردید، و هر یک از اعضاء نیز گزارش عملیاتی خود در ارتباط با شرح اقدامات مرتبط را حین آتش سوزی ارایه داد.

وی افزود: هدف از انجام این تمرین و مانور قبلی برگزار شده در محل بیمارستان، ارتقای آمادگی و هماهنگی بین سازمان های دست اندرکار جهت اجرای مانور عملیاتی در سال آینده می باشد.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: زنگنه - نعیمی پور

   تاریخ: ۲۱:۲۱ - ۲۲/۱۲/۱۴۰۱   بازدید: ۲۹۰