دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

اهدای بسته كمك معیشتی توسط استاندار به مجتمع توانبخشی بیرجند
 
استاندار خراسان جنوبی برای رفع نیازهای روزانه مجتمع توانبخشی حضرت علی اكبر (ع) بیرجند، بسته كمك معیشتی به مبلغ 900 میلیون ریال را به این مركز اهدا كرد.
اهدای بسته كمك معیشتی توسط استاندار به مجتمع توانبخشی بیرجند حمید ملانوری، امروز شنبه 9 اسفند از مجتمع توانبخشی حضرت علی اكبر(ع) بیرجند در آستانه هفته گرامیداشت معلولان، رفع مشكلات این مجموعه در دستور كار قرار گرفت.

وی به منظور تامین اعتبارات مورد نیاز برای تكمیل برخی طرح های نیمه تمام موجود در این مجموعه از جمله مجتمع آبدرمانی، پیگیری های لازم را در این خصوص انجام داد.

وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی از حوزه هایی بود كه به جهت نوع فعالیت، برای تامین این اعتبار مورد رایزنی قرار گرفت و نتایج خوبی حاصل شد.

استاندار خراسان جنوبی به منظور رفع نیازهای روزانه این مركز توانبخشی كه به همت جمع زیادی از خیرین اداره می شود، بسته كمك معیشتی به مبلغ 900 میلیون ریال را اهدا كرد.

موسسه توانبخشی حضرت علی اكبر(ع) در شهریور 1376 به همت تعدادی از خیرین در بیرجند راه اندازی شد و در حال حاضر بزرگترین مؤسسه مجهز بخش خصوصی برای نگهداری و توانبخشی معلولان و سالمندان در شرق كشور است كه در فضایی به وسعت 51 هزار متر مربع و در زمینه نگهداری از دختران و پسران، حرفه آموزی، توانبخشی، امور متكدیان و سایر موارد به جامعه هدف خود خدمات رسانی می كند.

استاندار خراسان جنوبی در پی بازدید از زندان مركزی بیرجند، دستور تامین بسته كمك معیشتی ویژه برای خانواده زندانیان را صادر كرد.

بعد از حضور استاندار در زندان مركزی بیرجند و بازدید از بندها، مزرعه پرورش شتر مرغ، مجتمع گلخانه ای، كارگاه های اشتغال و حرفه آموزی، ملانوری بر ارائه راهكارهایی به منظور كاهش زمینه های بروز بزه و ارتكاب به جرم در جامعه تاكید كرد.

وی ضمن مطلوب خواندن دوره های آموزشی و فضای فراهم شده برای افراد محكوم به حبس متذكر شده بود: باید كاری كنیم كه خانواده فرد مجرم از این حبس، متاثر نشود و آسیب نبیند.

استاندار خراسان جنوبی علاوه بر صدور دستورات لازم برای مساعدت در رفع برخی مشكلات موجود در زندان مركزی بیرجند، بر تامین اقلام مورد نیاز خانواده های زندانیان نیز تاكید كرد.

حسب دستور استاندار با اعتباری به مبلغ سه میلیارد ریال، بسته های كمك معیشتی ویژه برای خانواده های زندانیان استان تامین و بین خانواده های جامعه هدف توزیع شد.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۱۴:۰۲ - ۰۹/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۴۷