دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

پرسنل مركز نگهداری معلولان ذهنی اردكان تجلیل شدند
 
در مراسمی با حضور مدیر كل بهزیستی استان یزد از پرسنل موسسه خیریه نگهداری معلولان ذهنی حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان اردكان به مناسبت روز مددكار، تقدیر و تجلیل شد.
پرسنل مركز نگهداری معلولان ذهنی اردكان تجلیل شدند «محمدعلی عطابخش» مدیر كل بهزیستی استان یزد در این مراسم با تقدیر از زحمات شبانه روزی كادر مراكز شبانه روزی و به ویژه مددیاران، مادر یاران و پرستارانی كه در شرایط ویژه كنونی خدمات خالصانه و ایثارگرانه خود را با تمام توان به بیماران و معلولین ذهنی ارائه می كنند، قابل تقدیر وارزشمند دانست و گفت: كادر مراكز نگهداری از معلولان ذهنی و سالمندان انسان هایی بزرگ و قابل ستایش هستند، چرا كه كمتر كسی قبول می كند در این شرایط و با این درجه از سختی كار به خدمت رسانی مشغول شود.

وی تعداد معلولان حاضر در مركز اردكان را 93 نفر عنوان كرد، افزود: نوع مدیریت این مركز هیات امنایی و با كمكهای خیران و یارانه های سازمان است.

عطابخش خاطرنشان كرد: خدمات توانبخشی فعال شامل فیزیوتراپی، كاردرمانی، آب درمانی، روانشناسی، گفتار درمانی و كارگاه آموزش هنر از جمله خدمات مركز توانبخشی حضرت ابوالفضل علیه السلام در اردكان به معلولان زیر پوشش است كه باید به همكاران عزیز در این مركز خداقوت گفت.

مدیر كل بهزیستی استان افزود: این مركز در سال 1372 توسط بانی خیر شادروان «حاج فرج عبداللهی» به مساحت كلی 10 هزار متر مربع و زیر بنای 2400 متر مربع ایجاد شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی بهزیستی شهرستان اردكان، در این مراسم با اهداء لوح سپاس و هدایایی از تلاش های ارزشمند پرسنل این مركز صمیمانه تجلیل شد.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۰۸:۳۷ - ۱۰/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۹۰