دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

سلسله نشست های معرفی گرنت سایت های كشور آلمان و دیگر كشورهای اروپایی آغاز شد/ نشست بعدی، دوشنبه هفته آینده
 
به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی روابط عمومی؛

سلسله نشست های معرفی گرنت سایت های كشور آلمان و دیگر كشورهای اروپایی آغاز شد/ نشست بعدی، دوشنبه هفته آینده

محقق پسا دكتری مشترك دانشگاه لایپزیك و دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، روز شنبه در نشستی كه بصورت مجازی با حضور رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، مدیر پژوهش و جمعی از اعضای هیات علمی و مدیران گروه های آموزشی برگزار شد، با ارائه شرایط دریافت گرنت سازمان آلمانی علمی و پژوهشی DAAD ، معرفی گرنت سایت های كشور آلمان و دیگر كشورهای اروپایی را آغاز كرد.

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، دكتر ژولیت رودینی برای معرفی گرنت سایت های كشور آلمان و دیگر كشورهای اروپایی، از ارائه شرایط دریافت گرنت از سازمان DAAD ، آغاز كرد و شرایط اعطای گرنت از سوی این سازمان و دریافت كنندگان آن را تشریح كرد.

وی با اشاره به اعلام اعطای گرنتی از این سازمان علمی و پژوهشی، اظهار داشت: هم اكنون مهلت ارسال درخواست و مدارك برای دریافت این گرنت وجود دارد و این فرصت برای اعضای هیات علمی و گروه های آموزشی فراهم است تا با دریافت آن، فعالیت مشتركی بین دپارتمان های مختلف را شكل بدهند.

دكتر رودینی تصریح كرد كه اعطای گرنت از سوی این سازمان با هدف نشر دانش از طریق برگزاری دوره های كوتاه مدت، سمینارها و كنفرانس ها در آلمان، انجام می شود تا محققان و دانشجویان از دیگر كشورها به همراه اساتید خود، در این سمینارها و كنفرانس های علمی شركت كنند.

وی افزود: هدف دوم از اعطای گرنت از سوی این سازمان آلمانی، دید اقتصادی و فرهنگی این سازمان است كه برای معرفی و نشر ویژگی های اقتصادی و فرهنگی كشور آلمان، نسبت به پشتیبانی از فعالیت های علمی و پژوهشی اقدام می كند.

این محقق ایرانی و فارغ التحصیل دانشگاه لایپزیك آلمان، تاكید كرد: 15 دانشجوی ارشد و دكتری كه ترم دوم به بالا باشند، با همراهی یك استاد می توانند برای دریافت گرنت موجود مربوط به سازمان DAAD درخواست بدهند و به كسانی این گرنت تعلق می گیرد كه پروژه هدفمند، و برنامه ای برای آینده و تبادل علمی بین ایران و آلمان داشته باشند.

وی، ارائه جزئیات بیشتر از شرایط دریافت این گرنت و دیگر گرنت های سازمان ها و مراكز علمی كشور آلمان را به نشست بعدی ( بعد ازظهر روز دوشنبه هفته آینده ) موكول كرد.

دكتر حمیدرضا خانكه رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی كه به عنوان یكی از اساتید دانشگاه لایپزیك آلمان نیز فعالیت می كند، طی سخنان كوتاهی ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت زینب (س)، از دكتر رودینی خواست تا یك بار در هر ماه ، با برگزاری كارگاه آموزشی، به اعضای هیات علمی، دانشجویان ارشد و دكتری برای چگونگی استفاده از منابع مالی در داخل و خارج از كشور، مشاوره بدهد.

وی همچنین از دكتر یادگاری مدیر پژوهش خواست تا برای نشست بعدی ( از ساعت 13 تا 15 روز دوشنبه هفته آینده ) از سلسله نشست های " معرفی گرنت سایت های كشور آلمان و دیگر كشورهای اروپایی "، اطلاع رسانی وسیعی داشته باشند، تا همه اعضای هیات علمی و دانشجویان مقاطع تحصیلات تكمیلی از برگزاری این نشست اطلاع داشته و در آن شركت كنند.

گفتنی است؛ دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با 23 گروه آموزشی و هشت مركز تحقیقات تحت نظارت وزارت بهداشت، علاوه بر تعلیم و تربیت نیروی متخصص در رشته های تخصصی سه حوزه سلامت (توانبخشی، سلامت اجتماعی و سلامت روانی)، از طریق مراكز درمانی تابعه، نسبت به ارائه خدمات مربوط به این سه حیطه فعالیت دانشگاه اقدام می كند.



انتهای پیام /

تهیه و تنظیم خبر: نعیمی پور
   تاریخ: ۲۱:۱۲ - ۰۹/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۸۱