دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

افتتاح پروژه های مركز طبی كودكان-قطب علمی طب كودكان - بخش دوم
 
با حضور معاون درمان وزارت بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشكی تهران چهار پروژه مركز طبی كودكان-قطب علمی طب كودكان كشور افتتاح شد.
افتتاح پروژه های مركز طبی كودكان-قطب علمی طب كودكان - بخش دوم
با حضور معاون درمان وزارت بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشكی تهران چهار پروژه مركز طبی كودكان-قطب علمی طب كودكان كشور افتتاح شد.

170927.mp3 افتتاح پروژه های مركز طبی كودكان-قطب علمی طب كودكان - بخش دوم



اخبار مرتبط گالری عكس مرتبط گالری فیلم مرتبط گالری صوت مرتبط
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی تهران بیمارستان مركز طبی كودكان، روز شنبه نهم اسفند 99، با حضور دكتر قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، دكتر عباسعلی كریمی رئیس دانشگاه و دكتر محمود بیگلر، معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه، پروژه كلینیك ویژه فوق تخصصی كودكان، بخش سی تی اسكن، آزمایشگاه ویروس شناسی مولكولی كووید 19 و دستگاه رادیوگرافی دیجیتال مركز طبی كودكان-قطب علمی طب كودكان كشور افتتاح شد.
این مراسم با افتتاح كلینیك ویژه فوق تخصصی كودكان مركز طبی كودكان آغاز شد؛ این كلینیك در پنج طبقه با فضای 5 هزار و 500 مترمربع شامل همه فعالیت های تخصصی و فوق تخصصی مرتبط با سلامت كودكان از قبیل تست های تشخیصی مانند نوار عصب و عضله، تست های ریوی، اكوكاردیوگرافی، بررسی آلرژی ، شیمی درمانی، آنزیم درمانی، تزریق فراورده های مشتق از خون و واحد توانبخشی است، سپس ضمن بازدید از واحدهای مختلف این كلینیك توضیحاتی در خصوص بازسازی و اصلاح تصفیه خانه فاضلاب بیمارستان ارائه شد.
در ادامه با حضور در بخش تصویربرداری دستگاه رادیوگرافی دیجیتال و همچنین دستگاه سی تی اسكن اهدایی سازمان بهداشت جهانی رونمایی و افتتاح شد.
همچنین ضمن بازدید از آزمایشگاه كووید 19كودكان، روبان افتتاح این بخش نیز قیچی شد.
سپس در جلسه ای با حضور اعضای هیئت علمی، دكتر كریمی اظهار كرد: مركز طبی كودكان افتخار كشور و دانشگاه است كه با زحمت دوستان و مدیریت دكتر بدو و همكاری همه اعضای هیئت علمی رشد ك در طول این سالها با توجه به شرایط اقتصادی كشور و دانشگاه با كمك خیرین، وزارتخانه و با بازدیدهای مكرر دكتر جان بابایی رشد بسیار كرده است.
دكتر كریمی تصریح كرد: امروز برای تشكر اینجا هستیم و آنچه كه سرمایه اصلی ما در دانشگاه و كشور است سرمایه انسانی است و می بایست قدردان آنها باشیم و زحمات دكتر بدو كه همواره با حضور تمام وقت خود، دغدغه رشد و تعالی مركز طبی كودكان را دارد قابل قدردانی است.
وی افزود: مركز طبی كودكان چشم و چراغ دانشگاه است و اساتید نسبت به آن همچون خانه اول خود حساس هستند؛ امیدوارم كه همواره در سالهای آینده نیز همچنان بدرخشد.
دكتر جان بابایی نیز ضمن قدردانی از تلاش های همكاران برای ساخت و راه اندازی پروژه های یاد شده و اظهار خرسندی از حضور در این مراسم گفت: برای ساخت این كلینیك ویژه همكاران زحمت زیادی كشیده اند، دكتر بدو همواره به طور متعهدانه و با انرژی و علاقه برای توسعه ارائه خدمات به بیماران در تلاش است و همواره تلاش می كند تا كم و كاستی در ارائه خدمت به بیماران نباشد.
وی تصریح كرد: این كلینیك نظرات تك تك اساتید گروه های تخصصی را جلب كرده است و به گونه ای طراحی شده است كه فضا برای ارائه خدمات جدید و حفظ آرامش مردم مناسب باشد؛ كلینیك ویژه فوق تخصصی مركز طبی كودكان می تواند در الگویی برای ساخت كلینیك ویژه تخصصی اطفال در سطح كشور باشد. افتتاح سی تی اسكن نیز برای خدمت رسانی بی نقص به بیماران ارزشمند است.
دكتر جان بابایی افزود: افتتاح اورژانس مركز طبی كودكان نیز در قدم بعدی باید در اولویت قرار گیرد تا مشكلات مردم را حل كند. وی در پایان از تلاش همه افراد برای ساخت و راه اندازی این پروژه ها تشكر و قدردانی كرد.
سپس دكتر رضا شروین بدو رئیس مركز طبی كودكان ضمن تشكر از حضور دكتر جان بابایی و دكتر كریمی در این مراسم گفت: خدمت در مركز طبی كودكان افتخار است و نوبه خودم، از تلاش های همه اعضای هیئت رئیسه مركز طبی كودكان، اعضای هیئت علمی، همكاران در دفتر پرستاری و كاركنان بیمارستان صمیمانه تشكر می كنم و پیشرفت این مركز را حاصل لطف پرودگار و كارگروهی می دانم.
این مراسم با قدردانی دكتر آشتیانی رئیس آزمایشگاه از دكتر كوچك زاده و پذیرایی به پایان رسید.

گروه خبری : مركز طبی كودكان كد خبر : 170927

كپی لینك كوتاه

-
-
   تاریخ: ۱۷:۵۹ - ۰۹/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۵۹