دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳

سفر معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به كردستان
 
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور بررسی و حل مشكلات درمانی خانواده های معظم شاهد و ایثارگر كردستان این استان سفر كرد.
سفر معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به كردستان

به گزارش ایثار واحد كردستان، دكتر عبدالرضا عباسپور به منظور بررسی و حل مشكلات درمانی خانواده های معظم شاهد و ایثارگر كردستان این استان سفر كرد.
وی در ابتدای این سفر با حضور در گلزار مطهر شهدای شهر سنندج ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا این خطه ادای احترام كرد.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در جلسه شورای اداری این استان ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته بنیاد در راستای واكسیناسیون جانبازان، خانواده شهدا و ایثارگران در برابر كرونا اظهار كرد: واكسن كرونا در گام اول برای جانبازان شیمیایی، جانبازان بالای 50 درصد و والدین معظم شهدا تزریق خواهد شد.
وی افزود: هر چه در راه تكریم خانواده معظم شاهد و ایثارگران تلاش شود كم بوده و خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران توفیق بزرگی است كه خداوند نصیب ما كرده و باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.
عباسپور در ادامه با معاون درمان دانشگاه علوم پزشكی كردستان و روسای بیمه دی این استان در خصوص اهمیت واكسیناسیون جانبازان در برابر كرونا و همچنین روند خدمت رسانی به ایثارگران، مشكلات و چالش های احتمالی در رابطه با قرارداد با بیمه دی دیدار و گفتگو كرد.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه سفر یك روزه خود به كردستان و در دیدار با تعدادی از خانواده های شهدا و ایثارگران شهرستان سنندج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا عنوان كرد: شهدا افتخار و آبروی نظام اسلامی هستند و امنیت، عزت و استقلال امروز ما ثمره بزرگواری و جانفشانی آن عزیزان است و خدمت به ایثارگران توفیق الهی و مایه افتخار و مباهات است و باید از فرصت خدمت به بهترین بندگان خداوند به خوبی استفاده كرد.
وی با بیان اینكه خانواده شهدا الگوی صبر، استقامت و طلایه داران فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع از ارزش ها هستند، گفت: امنیت امروز كشور مرهون جانفشانی و از خود گذشتگی شهیدان گرانقدری است كه در لحظات خطیر به دفاع از انقلاب اسلامی كه ادامه دهنده راه انبیا است پرداخته و در این راه از تمام هستی خود گذشتند.
مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران كردستان نیز در این دیدار خانواده های معظم شهدا را سرمایه هایی ارزشمند برای جامعه و خدمت به آنان را توفیق الهی دانست و گفت: شهدا با بصیرت و آگاهی مسیر حق را پیمودند و در این مسیر نیز شهادت را مقدم بر حیات مادی دانستند.
بازدید از مجتمع توانبخشی ایثار كردستان از دیگر برنامه های معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در این سفر بود.

انتهای پیام/
   تاریخ: ۱۵:۳۲ - ۱۱/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۲۱۹